کد خبر: ۳۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 11
حتی با وجود مشکلاتی که سال 2019 برای گوگل ایجاد کرد دستگاه‌های این کمپانی از فروش کمی برخوردار نبودند. رکورد فروش تلفن همراه گوگل گوگل در سال 2019 باعث شد تا این کمپانی با وجود رونمایی از دستگاه‌های غیر قابل قبول به عنوان یک پرچمدار در سال 2019، رکورد فروش بالاتری را نسبت به وان پلاس تجربه کند.
به گزارش آی تابناک : حتی با وجود مشکلاتی که سال 2019 برای گوگل ایجاد کرد دستگاه‌های این کمپانی از فروش کمی برخوردار نبودند. رکورد فروش تلفن همراه گوگل گوگل در سال 2019 باعث شد تا این کمپانی با وجود رونمایی از دستگاه‌های غیر قابل قبول به عنوان یک پرچمدار در سال 2019، رکورد فروش بالاتری را نسبت به وان پلاس تجربه کند.

سال 2019 گوگل از پرچمدار جدید خود با نام Pixel 4 و برادر بزرگتر آن، Pixel 4Xl رونمایی کرد. برخلاف انتظارات هر دو دستگاه کمبود‌های زیادی در بخش‌های مختلف داشتند. یکی از مشکلات اساسی Pixel 4، باتری کم ظرفیت آن بود که با توجه به استفاده از نرخ بروزرسانی 90 هرتزی قرار داده شده برای آن، نمی‌توانست یک روز کامل شارژدهی را به کاربر ارائه دهد. البته این موضوع تنها یکی از بخش‌های منفی این دستگاه بود و بخش دوم آن، نبود دوربین الترا واید برای هر دو دستگاه بود.

رکورد فروش تلفن همراه گوگل در سال 2019 رشد 52 درصدی داشته است

بر اساس گزارش تازه رسیده از سمت IDC که میزان خرید فروش‌های مختلف بازار را در نظر می‌گیرد، سال 2019 برای این غول موتور جستجو‌های اینترنتی بد نبوده است. گوگل با توجه به فروش 7.2 میلیون دستگاه توانسته نسبت به سال 2018 رشد 52 درصدی از خود نشان بدهد. البته این اول ماجرا است و به غیر از افزایش فروش 52 درصدی، رکورد فروش تلفن همراه گوگل در سال 2019 توانسته وان پلاس را در زمینه فروش به عقب بیاندازد.

رکورد فروش تلفن همراه گوگل در سال 2019

با این وجود هنوز هم جای زیادی برای قرار دادن نام گوگل و حتی وان پلاس بین 10 کمپانی با فروش بالا مانده و هر دو کمپانی برای رسیدن به رتبه‌های 10 و به پایین باید تلاش زیادی انجام دهند. اگرچه این موضوع ربط زیادی به تعداد محصولات معرفی شده طی یک سال نیز ارتباط زیادی دارد. شاید جالب باشد که بدانید فروش اولیه پیکسل 4 و پیکسل 3a نسبت به فروش اولیه Pixel 3 بسیار کمتر بوده و هجوم کاربران برای خرید Pixel 3 بیشتر از دو مورد گفته شده بوده است. با این وجود آمار و ارقام گوگل هنوز هم فاصله بسیار بسیار زیادی تا نزدیک شدن به رتبه دهم پر فروش‌ترین کمپانی از نظر تعداد محصولات دارد.





منبع : سخت افزار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار