کد خبر: ۳۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 07
شرکت چینی اوپو در کنار رونمایی از گوشی رنو 4 و رنو 4 پرو از یک هدست True Wireless پریمیوم و اولین دستبند هوشمند خود، اوپو بند رونمایی کرد.
به گزارش آی تابناک : شرکت چینی اوپو در کنار رونمایی از گوشی رنو 4 و رنو 4 پرو از یک هدست True Wireless پریمیوم و اولین دستبند هوشمند خود، اوپو بند رونمایی کرد.

هدست Enco W51 اوپو

هدست Enco W51، نسخه به روز شده Enco W31 با قابلیت حذف نویز است که طبق ادعای شرکت تا 35 دسیبل می‌تواند نویز را با دو میکروفون کاهش دهد. سه میکروفون دیگر برای حذف نویز در حین مکالمه مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مجموع برای هر کدام از گوشی‌ها 6 میکروفون در نظر گرفته شده است.

هدست Enco W51 اوپو

زمانیکه این هدست به گوشی مانند رنو 4 اوپو که بلوتوث از نوع انتقال دوگانه دارد، متصل می‌شود، می‌تواند میزان تأخیر را تا 47 میلی ثانیه کاهش دهد. در بدترین سناریو میزان تأخیر 94 میلی ثانیه خواهد بود. Enco W51 دارای گواهینامه IP54 بوده و در برابر باران و ذرات عرق مقاوم است. با بلوتوث 5، این هدست می‌تواند تا 10 متر، اتصال پایداری داشته باشد.

هدست Enco W51 اوپو

کیسی که ایربادزها را درون خود جای داده هم به صورت بی‌سیم و هم از طریق کابل قابل شارژ است. 15 دقیقه شارژ برای 9 ساعت پخش موسیقی کافی بوده و زمان لازم برای شارژ کامل این هدفون‌ها 80 دقیقه است. در شارژ کامل امکان پخش موسیقی تا 24 ساعت در نظر گرفته شده است.

پیش‌فروش Enco W51 در سه رنگ، سفید مخملی، لاجوری و مشکی با قیمت 70 دلار (62 یورو) آغاز شده است.

اوپو بند

Oppo Band در دو نسخه راهی بازار خواهد شد؛ یک نسخه با بند پلاستیکی ساده و دیگری شیک‌تر با حلقه فلزی. این دستبند دارای نمایشگر 1.1 اینچی AMOLED با پوشش 100 درصدی فضای رنگی DCI-P3 است. بیش از 160 واچ فیس متنوع برای بند در نظر گرفته شده است.

این بند تا عمق 50 متری آب مقاوم است و می‌توان در استخر نیز از آن استفاده کرد. به غیر از شنا، 11 حالت ورزشی دیگر برای این دستبند هوشمند تعریف شده است. از دیگر امکانات این بند می‌توان به نظارت همیشگی بر ضربان قلب و سنسور SpO2 اشاره کرد. اوپو بند در رابطه با بی‌نظمی‌های ضربان قلب، مشکلات مربوط به خواب و سطح پایین اکسیژن خون هشدار می‌دهد. این دستبند می‌تواند به مدت هشت ساعت، میزان اشباع اکسیژن را هر ثانیه اندازه‌گیری کند.

اوپو بند

عمر باتری این دستبند به گفته اوپو 14 روز است و می‌تواند در مدت 1.5 ساعت به طور کامل شارژ شود. ویژگی‌های قابل انتظار دستبندها مانند دریافت نوتیفیکیشن تماس، کنترل موسیقی، آلارم و .. در اوپو بند نیز وجود دارد. این بند همچنین می‌توان با کمک NFC در پرداخت‌های موبایلی در زمینه حمل و نقل شهری مورد استفاده قرار بگیرد.

اوپو بند

Oppo Band در حال حاضر با قیمت 28 دلار (25 یورو) در رنگ مشکی و بنفش به فروش می‌رسد. نسخه Fashion این ساعت در رنگ‌های مشکی و طلایی با قیمت 35 دلار به فروش می‌رسد.




منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار