کد خبر: ۳۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 06
Thermaltake، برندی پیشرو در ساخت خنک‌کننده، لوازم بازی و تجهیزات جانبی حافظه اولین محصول با ترکیب حافظه و یک خنک‌کننده مایع AIO با نام Floe RC360/RC240 را برای پردازنده و حافظه معرفی کرد.
به گزارش آی تابناک : Thermaltake، برندی پیشرو در ساخت خنک‌کننده، لوازم بازی و تجهیزات جانبی حافظه اولین محصول با ترکیب حافظه و یک خنک‌کننده مایع AIO با نام Floe RC360/RC240 را برای پردازنده و حافظه معرفی کرد. Thermaltake همیشه به دنبال لوازمی بود که برای خنک کردن بهتر ماژول‌های حافظه استفاده شود تا کاربران را با آن تحت تأثیر قرار دهد. با استفاده از خنک کننده مایع ThermalTake ترکیبی پردازنده و حافظه کاربران می‌توانند بدون نگرانی از گرم شدن این دو بخش از بازی خود لذت ببرند.

خنک‌‌کننده مایع Floe RC360/RC240 با ماژول‌های حافظه TOUGHRAM RC سازگار بوده (که به صورت جداگانه فروخته می‌شود) و قابلیت‌ گسترده‌ای را برای نصب یک خنک کننده با کیفیت که شامل یک بلوک آب، رادیاتور، کنترلر ARGB و سه فن 120 میلی‌متری بر روی مدل RC360 و دو فن 120 میلی‌متری برای RC240 می‌باشد. علاوه بر آن، این خنک‌کننده می‌تواند با مادربردهایی با هدر 5 ولت RGB قابل تنظیم همگام‌سازی شود و توسط نرم‌افزارهای ASUS Aura Sync، GIGABYTE RGB Fusion، MSI Mystic Sync Light Sync، Biostar VIVID LED DJ و ASRock Polychrome تنظیم شود تا کاربران بتوانند نورهای داخل فن را به طور مستقیم از طریق نرم‌افزار این مادربردها کنترل نمایند.

خنک کننده مایع ThermalTake
خنک کننده مایع ThermalTake

مشخصات خنک کننده مایع ThermalTake:

همگام‌سازی با RGB مادربرد

این خنک‌کننده همانطور که گفته شد قابلیت تنظیم بر روی ASUS Aura Sync, GIGABYTE RGB Fusion, MSI Mystic Light Sync, Biostar VIVID LED DJ و ASRock Polychrome را دارا می‌باشد. خنک‌کننده‌های RC360/RC240 از مادربردهایی با هدرهای 5 ولت RGB قابل تنظیم پشتیبانی می‌کنند تا به شما این امکان را بدهند بدون نصب هیچ نرم‌افزار اضافه‌ای مستقیماً از طریق نرم‌افزار مادربرد نورهای این خنک‌کننده را تنظیم نمایید.

رادیاتور و فن 120 میلی‌متری ARGB

این محصول مجهز به فن رادیاتور 120 میلی‌متری ARGB می‌باشد. این خنک‌کننده دارای تیغه‌های فشرده شده، یاتاقان‌های هیدرولیک و یک حلقه LED با 16.8 میلیون رنگ با 9 عدد LED قابل تنظیم است که با مادربردهای دارای توان 5 ولت RGB تنظیم می‌شود.

رادیاتور با راندمان بالا

اولین خنک کننده مایع پردازنده و حافظه دارای رادیاتوری با طراحی بزرگ است که باعث خنک شدن سیستم می‌شود.

بلوک آب با کیفیت

صفحه پایه مس با کیفیت هدایت گرما را سرعت می‌بخشد. با وجود مایع خنک‌کننده موجود در این بخش دیگر نیاز به پر کردن بلوک آب ندارد. علاوه بر این کابل‌های روکش دار تقویت شده، باعث می‌شود تا کمترین خسارت به لوله‌ها وارد شود.

پشتیبانی سخت‌افزاری

این خنک‌کننده می‌تواند از جدیدترین پردازنده Intel و AMD و سوکت‌های جهانی پشتیبانی کند (از جمله سوکت Intel LGA 1200).

نورپردازی بلوک آب حافظه

بلوک آب حافظه به چهار نوار نوری مجهز است که شامل 36 عدد LED قابل تنظیم می‌باشد که به کاربران اجازه می‌دهد تا آن‌ها را تنظیم نمایند.

سازگاری

خنک‌کننده مایع پردازنده و حافظه Floe RC360/RC240 با ماژول‌های حافظه TOUGHRAM RC DDR4 سازگار می‌باشند و دارای ماژول‌هایی با همان کیفیت ماژول‌های حافظه TOUGHRAM RC هستند. این خنک‌کننده می‌تواند فرکانس‌های 3200 مگاهرتز، 3600 مگاهرتز، 4000 مگاهرتز و 4400 مگاهرتز را در 2 ماژول با ظرفیت 8 گیگابایت را پشتیبانی نمایند. کاربران می‌توانند تا 32 گیگابایت رم را بر روی اسلات‌های 4DIMM را نصب نمایند.






منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار