کد خبر: ۳۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 06
بلومبرگ ظاهرا موضعی مخالف شرکت خدمات مالی گلدمن ساکس در آمریکا اتخاذ کرده و در یادداشتی که روز سه شنبه این هفته منتشر کرد مدعی شد ارزش بیت کوین امسال به رقم ۲۰ هزار دلار می رسد.
به گزارش آی تابناک : بلومبرگ ظاهرا موضعی مخالف شرکت خدمات مالی گلدمن ساکس در آمریکا اتخاذ کرده و در یادداشتی که روز سه شنبه این هفته منتشر کرد مدعی شد ارزش بیت کوین امسال به رقم 20 هزار دلار می رسد.

هفته گذشته گلدمن ساکس با انتشار گزارشی به ذکر پنج دلیل برای عدم سرمایه گذاری روی بیت کوین پرداخت.

بلومبرگ اما در یادداشت خود اینطور آورده است:

محبوب ترین رمزارز دنیا آنقدر مشخصه های فوندامنتال و تکنیکی محبوب دارد که باید شرایط خیلی غیرعادی پیش برود تا بیت کوین از این خصوصیات بهره نگیرد.

این شرکت در گزارش خود مدعی شد که تاریخ نشان می دهد بیت کوین باید در سال ۲۰۲۰ به ارزش ۲۰ هزار دلاری برسد و این یعنی بهای آن دو برابر میزان فعلی اش خواهد شد.

به نظر ما بیت کوین امسال اگر همان ترند سال ۲۰۱۶ را دنبال کند به ارزش حدودی ۲۰ هزار دلار می رسد.

بلوغ بیت کوین که به واسطه رشد پذیرش رمزارزها، امکان مبادله بیت کوین آتی و کاهش پیوسته بی ثباتی آنها کلید خورده همگی نشان می دهند که بهای این پول دیجیتالی امسال افزایشی چشمگیر پیدا میکند.

کیتی استوکتون تحلیلگر فنی، اخیرا گفته است که به لحاظ تکنیکی، بیت کوین جایگاه خود را روی سطح ۸۰۰۰ دلار ثابت کرده و اگر به سطح بالاتر از ۱۰ هزار دلار صعود کند میتواند افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کند.

بلومبرگ در گزارش خود همچنین اشاره کرده که شرایط به وجود آمده به خاطر بحران کرونا بنابر دلایل مختلف میتواند به نفع بیت کوین تمام شود.

  • نخست افت تاریخی بازارهای سرمایه به خاطر ویروس کرونا به بازار بیت کوین سرایت نکرد و کاهش اندک در ارزش این پول دیجیتالی بلافاصله جبران شد.
  • دوم این ویروس مهاجرت از پول های کاغذی به پول های دیجیتالی را سرعت بخشیده است.
  • سوم سیاست های اتخاذ شده از سوی بانک های مرکزی سراسر دنیا به بازارهای دارای ارزش مستقل نظیر بیت کوین و طلا کمک شایانی کرده است.
با این حال بیت کوین متذکر شده که پیش بینی آن را نمی توان به دیگر رمزارزها نظیر اتر تعمیم داد.
بلومبرگ یک شرکت خصوصی فعال در زمینه امور مالی، رسانه، دیتا و نرم افزار است که دفتر اصلی آن در منهتن آمریکا قرار دارد. این شرکت در سال ۱۹۸۱ میلادی توسط مایکل بلومبرگ سرمایه دار مطرح آمریکایی که پیشتر از نامزدهای دمکرات انتخابات ۲۰۲۰ بود تاسیس شد.



منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار