کد خبر: ۳۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 02
اپل امسال از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی می‌کند. اخیرا ویدیویی از ماکت این محصولات منتشر شده که ما را بیش از پیش با طراحی ظاهری آن‌ها آشنا می‌کند.
به گزارش آی تابناک : اپل امسال از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی می‌کند. اخیرا ویدیویی از ماکت این محصولات منتشر شده که ما را بیش از پیش با طراحی ظاهری آن‌ها آشنا می‌کند.

ماکت این دستگاه‌ها توسط وب‌سایت ژاپنی «Mac Otakara» و بر طبق اطلاعات افشا شده طراحی شده‌اند. آیفون ۱۲ به نمایشگر ۵.۴ اینچی مجهز می‌شود و نسخه مکس آن، صفحه نمایش ۶.۱ اینچی خواهد داشت. اپل برای آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس نیز به ترتیب نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۷ اینچی درنظر می‌گیرد. با وجود گزارش‌های بی‌شمار، این رسانه ژاپنی به پنل ۶.۵ اینچی نسخه پرو مکس اشاره می‌کند.

این محصولات علاوه بر ابعاد نمایشگر، در زمینه تعداد دوربین‌های اصلی نیز با یکدیگر متفاوت هستند. نسخه‌های پایه آیفون ۱۲ به دوربین اصلی دوگانه مجهز می‌شوند و مدل‌های پرو از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برند. به گفته Mac Otakara، درگاه سیمکارت در گوشی‌های آینده اپل به سمت چپ و زیر دکمه‌های تنظیم صدا منتقل می‌شود.

این احتمال وجود دارد که تغییرات فیزیکی در گوشی‌های آینده اپل در راستای قرارگیری ماژول آنتن 5G اعمال شوند. بر اساس شنیده‌ها، چهار مدل این گوشی‌های هوشمند به مودم اسنپدراگون X55 5G مجهز می‌شوند. در ماکت‌ها با نمایشگر و لبه‌های صاف‌تر نسبت به آیفون‌های کنونی روبه‌رو هستیم که با گزارش‌های گذشته مطابقت دارد.

آیفون ۱۲

در این ماکت‌ها شاهد وجود پورت لایتنینگ هستیم و به نظر نمی‌رسد اپل بدنبال استفاده از پورت USB-C در محصولات آینده خود باشد.

آیفون ۱۲

تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره گوشی‌های آینده اپل منتشر شده. انتظار می‌رود آیفون ۱۲ تبدیل به اولین گوشی اپل شود که بدون هدفون در جعبه در اختیار خریداران قرار بگیرد و با این کار فروش نسل دوم ایرپاد با افزایش روبه‌رو می‌شود. به نظر می‌رسد نسخه‌های پرو به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز می شوند.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که آیفون ۱۲ با قیمت پایه ۶۵۰ دلار، آیفون ۱۲ مکس با قیمت پایه ۷۵۰ دلار، آیفون ۱۲ پرو با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار و ۱۲ پرو مکس با قیمت ۱۱۰۰ دلار وارد بازار می شوند.






منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار