کد خبر: ۳۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 02
مادامی که صحبت از لپ تاپ‌های حرفه‌ای می‌شود، بدون شک نمی‌شود لپ تاپ‌های Creator 15 از کمپانی MSI را نادیده گرفت. این شرکت به تازگی سری جدید لپ تاپ‌های حرفه‌ای Creator 15 را برای مهندسان، طراحان، گرافیست‌ها، برنامه‌های سه بعدی و گرافیک محور، رندرینگ، پردازش‌های سنگین و حتی بازی معرفی کرده است. از پردازنده‌های پرچمدار اینتل تا کارت‌های گرافیک بی نظیر انویدیا.
به گزارش آی تابناک : مادامی که صحبت از لپ تاپ‌های حرفه‌ای می‌شود، بدون شک نمی‌شود لپ تاپ‌های Creator 15 از کمپانی MSI را نادیده گرفت. این شرکت به تازگی سری جدید لپ تاپ‌های حرفه‌ای Creator 15 را برای مهندسان، طراحان، گرافیست‌ها، برنامه‌های سه بعدی و گرافیک محور، رندرینگ، پردازش‌های سنگین و حتی بازی معرفی کرده است. از پردازنده‌های پرچمدار اینتل تا کارت‌های گرافیک بی نظیر انویدیا.

سری جدید لپ تاپ‌های MSI Creator 15 با سخت افزارهای ترکیبی Intel و NVIDIA معرفی شدند. این خانواده با تکیه بر نمایشگرهای 15.6 اینچی IPS، در دو نوع لمسی و غیر لمسی وارد بازار می‌شوند. نمایشگرهای جدید همچنان گستره رنگ SRGB را تا 100 درصد پوشش داده و از وضوح FHD و 4K برخوردار شده‌اند. اینتل به تازگی پردازنده‌های Comet Lake-H را معرفی کرده و اینک Creator 15ها با تراشه Core i7-10875H معرفی شده‌اند.

creator15_1.jpg

بر خلاف گذشته، MSI ترجیح می‌دهد که به جای استفاده از کارت‌های گرافیک ارزان قیمت، تمامی مدل‌های Creator 15 را با کارت‌های گرافیک سطح بالا تجهیز کند. برای خرید این خانواده، مدل‌های متنوع، با کارت‌های گرافیک متفاوت را پیش رو دارید. در پایین‌ترین مدل شاهد استفاده از GTX 1660 Ti بوده و بالاترین مدل نیز با کارت گرافیک پرچمدار GeForce RTX 2080 SUPER پیکربندی شده است. یکی از ویژگی‌های سری جدید لپ تاپ‌های Creator 15، استفاده از باتری بسیار قدرتمند 4 سلولی، با توان 99.99 وات در ساعت، برای تمامی مدل‌ها است.

creator15_3.jpg

این توان، بالاترین میزان مجاز باتری یک لپ تاپ برای ورود به هواپیما است. در نتیجه می‌توان امیدوار بود که Creator 15ها در زمینه باتری، رقبای چندانی را پیش رو نداشته باشند. دو اسپیکر دو وات، حسگر اثر انگشت، دو اسلات SSD M.2، پشتیبانی از Wi-Fi 6/ax، سیستم پیشرفته کالیبراسیون رنگ، درگاه USB-C با قابلیت شارژ سریع، درگاه USB 3.2، امکان تغییر و ارتقاء آسان حافظه رم و SSD از جمله دیگر ویژگی‌های سری جدید لپ تاپ‌های Creator 15 شرکت MSI هستند. این خانواده برای رندرینگ، بازی، تولید محتوا، برنامه‌های گرافیکی، ادیت ویدیو و تصاویر، برنامه‌های مهندسی و سه بعدی و... مناسب هستند.

creator15_2.jpgمنبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار