کد خبر: ۳۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 02
زمان معرفی Mi Band 5 شیائومی با استناد به پستی که توسط این شرکت چینی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، 11 ژوئن (22 خرداد) است. این یعنی 10 روز دیگر، جانشین می بند 4 شیائومی به طور رسمی معرفی خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : زمان معرفی Mi Band 5 شیائومی با استناد به پستی که توسط این شرکت چینی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، 11 ژوئن  (22 خرداد) است. این یعنی 10 روز دیگر، جانشین می بند 4 شیائومی به طور رسمی معرفی خواهد شد.

طبق این اعلام، می بند 5 قرار است که از تاریخ 18 ژوئن (29 خرداد) راهی بازار شود. به نظر می‌رسد که این تاریخ کاملاً هوشمندانه انتخاب شده باشد. چراکه در این زمان فستیوال 618 که جشنواره پرطرفدار خرید الکترونیکی در چین بوده، در جریان است.

زمان معرفی Mi Band 5 شیائومی

زمان معرفی Mi Band 5 شیائومی و به بازار آمدن آن در نقاط دیگر جهان

پس از معرفی این دستبند، از آنجاییکه می بندهای شیائومی از محبوبیت خوبی در بازار جهانی برخوردار هستند، انتظار می‌رود که می بند 5 خیلی زود راه خود را به دیگر نقاط جهان باز کند. نسل‌های  قبلی این دستبند در اروپا و هند محبوبیت خوبی داشتند و انتظار می‌رود که با ورود نسل جدید به این نقاط نیز استقبال خوبی از آن شود.

در حال حاضر هیچ قیمتی برای Mi Band 5 اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این دستبند در بازار چین 200 یوان (در حدود 28 دلار) قیمت داشته باشد و در بازارهای جهانی با قیمتی در حدود 30 تا 40 دلار به فروش برسد. البته ممکن است با وجود ویژگی‌های جدید بسیار زیادی که این دستبند ارائه می‌کند، قیمت آن بالاتر نیز برود.

Mi Band 5 شیائومی

از جمله قابلیت‌های احتمالی این دستبند هوشمند می‌توان به سنسور SpO2 (برای نظارت بر اکسیژن خون)، پشتیبانی از NFC و کنترل دوربین از راه دور اشاره کرد. رندرهایی از این بند منتشر شده که نشان می‎دهد دارای یک نمایشگر 1.2 اینچی و بندی مشابه نسل قبل است و خبری از حفره‌ای که اخیراً در تصاویر منتسب به این دستبند به چشم می‌خورد نیست.

در واقع، ظاهر می بند 5 شیائومی بدون تغییرات اساسی، بسیار شبیه به نسل قبلی خود به نظر می‌رسد. البته نمایشگر آن از 0.95 اینچ به 1.2 اینچ افزایش پیدا کرده است. با این حال، تا زمانیکه این دستبند سلامت به صورت رسمی معرفی نشده باشد، نمی‌توان در خصوص آن با اطمینان نظر داد.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار