کد خبر: ۳۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 02
شرکت HiSilicon که از زیرمجموعه‌های هواوی محسوب شده و برای آن تراشه می‌سازد، قصد دارد فارغ التحصیلان IT و متخصصان فناوری نیمه رسانا و تراشه را با وعده دستمزد ۵ برابری به خدمت بگیرد.
به گزارش آی تابناک : شرکت HiSilicon که از زیرمجموعه‌های هواوی محسوب شده و برای آن تراشه می‌سازد، قصد دارد فارغ التحصیلان IT و متخصصان فناوری نیمه رسانا و تراشه را با وعده دستمزد ۵ برابری به خدمت بگیرد. این کار یکی از آخرین تلاش‌های شرکت چینی برای پر کردن خلا شرکت TSMC محسوب می‌شود.

پس از آنکه بزرگ ترین تولیدکننده محصولات نیمه رسانا در دنیا یعنی شرکت TSMC تصمیم گرفت تا سفارشات جدیدی را از سوی هواوی قبول نکند، این شرکت سخت در تلاش است تا جای خالی این کمپانی تایوانی را با گزینه‌های دیگر پر کند.

هواوی از تأمین کنندگان تراشه در چین خواسته تا میزان تولید را افزایش دهند و در حال مذاکره با برخی از تولید کنندگان بزرگ تراشه در دنیا از جمله مدیاتک برای امضای قرارداد جدید است. حال زیرمجموعه تراشه ساز این شرکت قصد دارد متخصصان نیمه رسانا را با حقوق هنگفت جذب کند.

هواوی متخصصان حوزه نیمه رسانا و تراشه را با وعده حقوق 5 برابر بیشتر استخدام می کند

شرکت HiSilicon به دنبال استخدام فارغ التحصیلان حوزه IT و متخصصان از سراسر دنیاست. این شرکت برنامه‌ای بین المللی برای استخدام ترتیب داده و وعده حقوق ۵ برابر بیشتر از شرکت‌های مشابه را داده است.

در آگهی استخدام عریض و طویل هواوی نوشته شده که افراد دارای مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس که بین ژانویه ۲۰۱۷ تا دسامبر ۲۰۲۱ فارغ التحصیل شده‌اند، می‌توانند رزومه بفرستند. هواوی به دنبال افرادی است که در زمینه‌های معماری نرم افزار کامپیوتر، فناوری تراشه و نیمه رسانا و زمینه‌های مرتبط تحصیل کرده‌اند.

همانطور که مطلع هستید شرکت HiSilicon تراشه‌های سری «کرین» (Kirin) را می‌سازد که در تبلت‌ها و گوشی‌های هواوی به کار می‌روند. این شرکت فناوری‌ تراشه‌ها را توسعه می‌دهد ولی برای تولید آن‌ها به شرکت‌هایی مثل TSMC وابسته است. پروسه استخدام از حالا شروع شده و تا یک سال دیگر ادامه دارد.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار