کد خبر: ۳۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 01
شرکت «سامسونگ» به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده تلویزیون، نمایشگرهای منحنی و پنل های مانیتوری در جهان، یک مانیتور گیمینگ جدید موسوم به Odyssey G7 را معرفی کرد. یک مانیتور گیمینگ فوق حرفه‌ای که به دلیل عملکرد بالای پنل، احتمالاً هیچ رقیبی در بازار فعلی جهان ندارد. این شما و این هم مانیتور جذاب و پیشرفته Odyssey G7 از Samsung.
به گزارش آی تابناک : شرکت «سامسونگ» به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده تلویزیون، نمایشگرهای منحنی و پنل های مانیتوری در جهان، یک مانیتور گیمینگ جدید موسوم به Odyssey G7 را معرفی کرد. یک مانیتور گیمینگ فوق حرفه‌ای که به دلیل عملکرد بالای پنل، احتمالاً هیچ رقیبی در بازار فعلی جهان ندارد. این شما و این هم مانیتور جذاب و پیشرفته Odyssey G7 از Samsung.

مانیتور گیمینگ Samsung Odyssey G7 از پنل منحنی بهره برده و اولین مانیتور Curved جهان با شدت انحنای 1000R است. شعاع انحنای 1000 میلی متری این مانیتور، گیمرها را در وضعیت بهتری قرار می‌دهد. مانیتورهای سری G7 در ابعاد 27 و 32 اینچی تولید شده و هر دو نسخه از ویژگی‌هایی یکسان بهره خواهند برد. مانیتورهای پیشرفته Odyssey G7 به گواهینامه‌های معتبر TÜV Rheinland و Eye Comfort نیز مجهز هستند.

SAM-MO-2.jpg

G7های سامسونگ دارای زمان پاسخ به فرکانس 1 میلی ثانیه هستند. نسبت تصویر آنها 16:9 بوده و به لطف پشتیبانی از فناوری NVIDIA G-Sync، نرخ به‌روزرسانی 240 هرتز در ثانیه را ارائه می‌دهند. یکی از مشکلات بسیاری از مانیتورهای مخصوص بازی، دقت رنگ متوسط آنها، علی رغم استفاده از پنل های IPS است. اما در مانیتورهای G7 شاهد استفاده از فناوری نقاط کوانتومی (Quantum dot) هستم. سامسونگ از این تکنیک به منظور رقابت با دقت رنگ تلویزیون‌های OLED نیز استفاده می‌کند.

در نتیجه دقت رنگ در مانیتورهای Odyssey G7 بسیار بالا بوده و کنترل سطح Delta E، اشباع رنگ، عمق رنگ‌های مشکی و تشخیص رنگ بسیار بالا، به خوبی مدیریت شده است. مانیتورهای Odyssey G7 از وضوح 1440×2560 پیکسل بهره برده و می‌تواند شدت نور حداکثر 600 نیت را ارائه دهند. در نتیجه امکان اجرای تصاویر HDR نیز برای آنها فراهم شده است.

SAM-MO-1.jpg

مانیتورهای G7 در درگاه DP1.4، از فناوری Adaptive Sync نیز پشتیبانی می‌کنند. در زمینه طراحی ظاهری، سامسونگ به سبک و سیاق خود عمل کرده و طراحی جالب توجهی را رقم زده است. در قسمت‌هایی از مانیتور، دیودهای LED به کار رفته‌اند. ضربان و تغییر نور دیودهای LED در بدنه با توجه به گیم پلی تغییر کرده و توسط گیمر نیز قابل مدیریت است.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار