کد خبر: ۳۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 31
یکی از دست آوردهای AMD پس از بازگشت به بازار، زیباتر شدن جعبه یا باکس پردازنده‌ها بود. با Ryzen Threadripper شاهد زیباتر و شکیل‌تر شدن باکس پردازنده‌ها بودیم که اینتل را هم مجبور کرد از باکس‌های مقوایی ساده دست بکشد. با این حال انتل خیلی زود باکس‌های زیبا را کنار گذاشت و دوباره به مقوا روی آورد.
به گزارش آی تابناک : یکی از دست آوردهای AMD پس از بازگشت به بازار، زیباتر شدن جعبه یا باکس پردازنده‌ها بود. با Ryzen Threadripper شاهد زیباتر و شکیل‌تر شدن باکس پردازنده‌ها بودیم که اینتل را هم مجبور کرد از باکس‌های مقوایی ساده دست بکشد. با این حال انتل خیلی زود باکس‌های زیبا را کنار گذاشت و دوباره به مقوا روی آورد.

HTB1jLiBainrK1RjSsziq6xptpXaN.jpg

پردازنده نسل نهمی Core i9-9900K اینتل و همچنین نسخه KS آن از یک جعبه 12 ضلعی نسبتاً بزرگ و البته زیبا بهره می‌برند. این جعبه جدید تا حدی باعث خاص شدن Core i9-9900K شده بود. با این حال هیچ چیز دیگری جز خود پردازنده در این جعبه بزرگ یافت نمی‌شود که در نبود کولر استوک، خریدار را با یک جعبه بزرگ خالی روبرو می‌کند.

hpit-529_hpit_529_01_800x800.jpg

اخیراً اینتل با انتشار یک اعلام تغییر محصول (PCN) جدید، خبر از توقف تولید Core i9-9900K با جعبه قدیمی داده است و به زودی شاهد عرضه آن با همان جعبه مکعبی مقوایی معمولی خواهیم بود. بر اساس PCN صادر شده، خریداران عمده تا دهم ژوئیه 2020 برای ثبت سفارش برای Core i9-9900K با جعبه قدیمی فرصت دارند و پس از تاریخ یاد شده، با جعبه مقوایی عرضه می‌شود.

dims.jpg

جالب اینکه اینتل در نسل دهم نیز به جعبه مکعبی معمولی روی آورده است و دیگر خبری از جعبه چشم نواز و البته تا حد زیادی خالی نیست.

Intel-CML-S-Family_678x452.JPG

نه تنها حمل پردازنده در جعبه های جدید آسان تر است، بلکه تولید جعبه مقوایی برای اینتل ارزان تر هم تمام می شود.







منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار