کد خبر: ۳۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 31
سه گذشته گذشته ریزر فروش لپ تاپ Blade 15 Studio Edition خود را آغاز کرد. محصولی در رده ایستگاه کاری قابل حمل که به گفته ریزر به گونه‌ای طراحی شده تا پاسخگوی تمامی نیازهای تولیدکنندگان محتوا، از مهندسین گرفته تا طراحان جلوه‌های ویژه باشد.
به گزارش آی تابناک : سه گذشته گذشته ریزر فروش لپ تاپ Blade 15 Studio Edition خود را آغاز کرد. محصولی در رده ایستگاه کاری قابل حمل که به گفته ریزر به گونه‌ای طراحی شده تا پاسخگوی تمامی نیازهای تولیدکنندگان محتوا، از مهندسین گرفته تا طراحان جلوه‌های ویژه باشد. طبیعتا چنین لپ تاپی قیمت بسیار بالایی دارد و محصول جدید ریزر نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه بیشتر با این لپ تاپ جذاب آشنا می شویم.

لپ تاپ Blade 15 Studio Edition ریزر طراحی شده برای خالقین محتوا

اول از همه کار را با صفحه نمایش 15.6 اینچی دستگاه آغاز می‌کنیم که از نوع OLED و با وضوح چشمگیر 4K است. زمان پاسخگویی نمایشگر Blade 15 Studio Edition ریزر تنها 1 میلی ثانیه و رفرش ریت آن 50 هرتز عنوان شده است. در زیر بدنه دستگاه، پردازنده نسل دهمی Core i7-10875H اینتل با هشت هسته پردازشی که در فرکانس 2.3 گیگاهرتز تنظیم شده‌اند و قابل اورکلاک تا فرکانس 5.1 گیگاهرتز هستند وجود دارد. این پردازنده قدرتمند توسط 32 گیگابایت رم (قابل ارتقا تا 64 گیگابایت) و کارت گرافیک Nvidia Quadro RTX 5000 همراهی می‌شود.

لپ تاپ Blade 15 Studio Edition ریزر

ریزر می‌گوید که بدنه لپ تاپ Blade 15 Studio Edition از یک بلوک آلومینیومی ساخته شده و سپس با رنگ سفید جیوه‌ای پرداخت شده است. هر دکمه از کیبورد این محصول قابلیت برنامه ریزی نورپردازی RGB دارد. حافظه ذخیره‌سازی این لپ تاپ 1 ترابایت SSD از نوع PCIe می باشد. دیگر ویژگی‌های جانبی قابل ذکر لپ تاپ جدید و گران قیمت ریزر عبارتند از کارت ریدر UHS-III SD، بلوتوث 5.1 و پورت‌های USB-C و Thunderbolt 3 است.

ابعاد کلی این لپ تاپ 0.70 x 9.25 x 13.98 اینچ با وزن 4.7 الی 4.9 پوند نسبت به نوع کانفیگ است. این محصول در حال حاضر از فروشگاه رسمی Razer قابل سفارش است. قیمت مدل پایه این لپ تاپ 4299 دلار است اما امکان انتخاب کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Super Max-Q به جای RTX 5000 وجود دارد. همچنین در صورت عدم نیاز به کارت گرافیک قدرتمند، مدلی با کارت GTX 1660 Ti نیز با قیمت 1599 دلار قابل سفارش است.




منبع : سخت افزار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار