کد خبر: ۳۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 28
جیمیل یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ایمیل در دنیاست اما کاستی‌هایی هم دارد. حال گوگل قصد دارد یکی از کاستی‌های نسخه وب را به زودی رفع کند.
به گزارش آی تابناک : جیمیل یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ایمیل در دنیاست اما کاستی‌هایی هم دارد. حال گوگل قصد دارد یکی از کاستی‌های نسخه وب را به زودی رفع کند. قرار است طی هفته‌های آتی منوی جدیدی به نسخه دسکتاپ جیمیل اضافه شود که نه تنها رابط کاربری آن را بهبود می‌بخشد، بلکه دسترسی به برخی تنظیمات را آسان‌تر می‌کند.

گوگل با انتشار بیانیه‌ای در وبلاگ این شرکت جزئیات آخرین آپدیت نسخه وب جیمیل را توضیح داد. قرار است به زودی سایدبار جدیدی به نام «Quick Settings» به نسخه وب جیمیل اضافه شود که دسترسی به تنظیمات مربوط به نحوه نمایش ایمیل‌ها از جمله چینش آن ها، نوع اینباکس و همچنین تغییر تم پس زمینه را آسان‌تر می‌کند. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این به روزرسانی این است که همه تغییرات به صورت لحظه‌ای و مقابل چشمان کاربر انجام می‌شوند.

اضافه شدن منوی Quick settings به نسخه وب جیمیل

منوی Quick settings در سمت راست پنجره به نمایش در می‌آید.

این آپدیت یکی از بزرگ‌ترین به روزرسانی‌هایی است که گوگل تاکنون برای جیمیل منتشر کرده و خوشبختانه تغییری در تنظیمات کاربر ایجاد نکرده و گزینه‌ای را حذف یا اضافه نمی‌کند. منوی Quick Settings فقط دسترسی به برخی تنظیمات را آسان‌تر می‌کند و همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا نمای پنل خواندن ایمیل یا همان Reading Pane را به سرعت فعال کنند.

گوگل می‌گوید سایدبار جدید از امروز طی دو هفته آینده برای برخی از کاربران دامنه های G Suite فعال خواهد شد و باقی کاربران نیز می‌توانند از تاریخ ۲۲ ژوئن (۲ تیر) از آن بهره‌مند شوند. پس از انتشار عمومی این به روزرسانی که دو هفته طول می‌کشد، با کلیک کردن روی آیکن Settings در بالای پنجره جیمیل، منوی جدید به نمایش در می‌آید.





منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار