کد خبر: ۳۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 28
چندی پیش وزیر ارتباطات در پستی در صفحه شبکه اجتماعی خود یک نظرسنجی را از کاربران در خصوص میزان استفاده آنها از شبکه‌های ویدئو آنلاین مطرح کرده بود. حالا با پستی دیگر آذری جهرمی خبر از هدیه‌ای برای کاربرانی که در این نظر سنجی شرکت کرده‌اند خبر داده است.
به گزارش آی تابناک : چندی پیش وزیر ارتباطات در پستی در صفحه شبکه اجتماعی خود یک نظرسنجی را از کاربران در خصوص میزان استفاده آنها از شبکه‌های ویدئو آنلاین مطرح کرده بود. حالا با پستی دیگر آذری جهرمی خبر از هدیه‌ای برای کاربرانی که در این نظر سنجی شرکت کرده‌اند خبر داده است.

در کشور ما شرکت‌های بسیار زیادی وجود دارند که خدمات ویدئو آنلاین یا تلویزیون اینترنتی را ارائه می‌دهند. این شرکت‌ها با تعرفه‌ها و سرویس‌های خود شباهت زیادی با یکدیگر دارند ولی همچنان به دلایل مختلف بسیاری از کاربران از آنها استفاده نمی‌کنند.

در نظرسنجی اخیر وزیر ارتباطات تعداد 63 درصد کاربران اعلام کرده بودند که از سرویس‌های این خدمات دهنده‌گان استفاده نمی‌کنند و فقط 37 درصد، کاربر این سرویس‌ها بوده‌اند. با این حال به نظر وزارت ارتباطات برنامه‌ای ویژه برای این سرویس‌ها دارد و به همین دلیل آذری جهرمی کمپین جدید خود را در این زمینه راه‌اندزای کرده‌ است.

azari.insta.jpg

اینستا پست جدید وزیر ارتباطات در مورد «اعطای اشتراک یک ماهه رایگان خدمات تلویزیون اینترنتی» از طریق سامانه ictgifts.ir که در ساعات انتهایی چهارشنبه ۷ خرداد با عنوان «هدیه ویژه آذری جهرمی به مردم ایران» در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است.

لازم به ذکر است مطابق آنچه در این سامانه منتشر شده به منظور ارتقاء سهم محتوای داخلی در سبد مصرفی کاربران و همچنین افزایش ضریب نفوذ خدمات دسترسی پهن باند ثابت به شبکه ملی اطلاعات، طرحی با همکاری و هماهنگی فی‌مابین سازمان فناوری اطلاعات ایران، مرکز ملی فضای مجازی، سازمان رگولاتوری، ارایه کنندگان خدمات ویدئوی خانگی و ارایه کنندگان خدمات دسترسی ثابت به شبکه ملی اطلاعات تهیه شده است تا هموطنان بتوانند ضمن برخورداری از «اشتراک دسترسی پهن باند ثابت به شبکه ملی اطلاعات» از «اشتراک یک‌ماهه رایگان خدمات تلویزیون اینترنتی» نیز برخوردار شوند.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار