کد خبر: ۳۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 28
طرفداران پلی استیشن شدیدا در انتظارند که سونی اطلاعات جدیدی را از کنسول جدید خود منتشر کند اما سازنده ژاپنی همچنان همه را تشنه نگه داشته و فعلا خبر جدیدی از PS5 نیست.
به گزارش آی تابناک : طرفداران پلی استیشن شدیدا در انتظارند که سونی اطلاعات جدیدی را از کنسول جدید خود منتشر کند اما سازنده ژاپنی همچنان همه را تشنه نگه داشته و فعلا خبر جدیدی از PS5 نیست. آخرین بار سونی مدتی پیش کنترلر دوال سنس کنسول نسل بعد خود را رونمایی کرد اما شاید به زودی این کمپانی اطلاعات جدیدی را درباره PS5 منتشر کند چرا که وب سایت پلی استیشن 5 بروزرسانی شده است.

بروزرسانی وب سایت پلی استیشن 5 نشانه‌ای برای انتشار اطلاعات جدید از کنسول سونی

پیش از این زمانی که مارک سرنی جزئیاتی فنی از این کنسول منتشر کرد، این وب سایت بروزرسانی شده بود. اطلاعات جدید اضافه شده به وب سایت PS5 در رابطه به توان پردازشی این کنسول و سرعت بسیار بالای SSD آن است. همچنین در مورد ویژگی‌های گرافیکی جدید این کنسول در بازی‌های Marvel صحبت شده و به فناوری صوتی سه بعدی و سیستم پیشرفته بازخورد کنترلرهای این کنسول نیز اشاره شده است. بنابراین خبری از اطلاعات جدیدی نیست که پیش از این نشنیده باشیم. اما این جزئیات می‌توانند صرفا پیش زمینه‌ای برای انتشار جزئیات جدیدی در مورد پلی استیشن 5 باشند.

سونی به زودی قسمت جدیدی از State of Play را با محوریت The Last of US Part II برگزار خواهد کرد و طبق شایعات قوی، کمپانی ژاپنی در حال آماده سازی دو رویداد بزرگ با موضوع پلی استیشن 5 است. یکی از این دو رویداد اوایل ماه ژوئن (احتمالا چهارم ژوئن) و دیگری در ماه آگوست برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود در اولین رویداد، سونی بالاخره از ظاهر کنسول جدیدش رونمایی کند. با این حال همه این اطلاعات را باید در حد یک شایعه بدانیم. صرفا اطلاعات جدید در وب سایت پلی استیشن تائید کننده موضوعی نیست. با این حال می‌توان در حد یک نشانه برای یک رویداد به آن استناد کرد. در هر صورت سونی در آینده نزدیک بالاخره از کنسول جدید خود رونمایی خواهد کرد و به یک صبر بسیار طولانی مدت خاتمه خواهد داد.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار