کد خبر: ۳۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 28
به گزارش آی تابناک : گیگابایت به عنوان یکی از تولید کنندگان بنام مادربرد، کارت گرافیک و تجهیزات گیمینگ از صفحه کلید مکانیکی Aorus K1 به عنوان یک مدل گیمینگ رونمایی کرد. Aorus K1 در دل خود سوییچ‌های محبوب آلمانی Cherry MX Red را جای داده تا این سوییچ‌های با کیفیت گیمینگ به سرعت و با دقت بالا حرکات کاربر را ثبت نماید. K1 جزئیاتی را در طراحی ساده خود جای داده تا بتواند سلیقه هر فردی را نیز به نمایش بگذارد. RGB Fusion 2.0 به این صفحه کلید اجازه خواهد داد تا با دیگر دستگاه‌های Aorus در زمینه نورپردازی هماهنگ شود. قابلیت‌های دیگری نیز به مانند Anti Ghosting، کلیدهای قابل برنامه ریزی، کلیدهای چند رسانه‌ای و کنترل نور پس زمینه تعبیه شده نیز برای رفع نیاز کاربران در نظر گرفته شده‌اند.
صفحه کلید مکانیکی Aorus K1 به همراه باکس

صفحه کلید مکانیکی Aorus K1 با امکانات متنوع

همانطور که گفتیم Aorus K1 از سوییچ‌های گیمینگ قرمز Cherry MX بهره می‌برد. این سوییچ از نوع Linear بوده، به فشار 45 گرمی و میزان تحریک 2 میلیمتر نیاز دارد که یعنی عملکری بسیار دقیق و سریع زیر انگشت گیمرها. تمام این کلیدها می‌توانند عمری بیش از 100 میلیون کلیک را فراهم کنند پس هیچ نیازی به نگرانی نیست و سوییچ‌های قرمز Cherry MX بدون شک انتخاب اصلی گیمرهاست.

صفحه کلید مکانیکی Aorus K1

Aorus K1 از قابلیت‌ Anti Ghosting بهره می‌برد تا گیمرها اجازه داشته باشند عملیات‌هایی با حداکثر سرعت و بدون ترس از دست رفتن سیگنال ورودی را در اختیار داشته باشند. کلیدهای چند رسانه‌ای و کنترل نور پس زمینه نیز به کاربران اجازه می‌دهند تا به شکل مستقیم عملیات‌های مختلفی را به راحتی به انجام رسانند. حافظه داخلی تعبیه شده برای این مدل با استفاده از نرم افزار Aorus Engine اجازه ثبت ماکرو برای هر کلیدی را می‌دهد. به هر حال صفحه کلید گیمینگ و جذاب Aorus K1 انتخابی شایسته برای گیمرهاست.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار