کد خبر: ۳۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 27
برای اولین بار شبکه اجتماعی توییتر صحت توییت‌های رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ را مورد بررسی قرار داد و با عبارت «بطور بالقوه گمراه‌کننده» برچسب‌گذاری کرد.
به گزارش آی تابناک : برای اولین بار شبکه اجتماعی توییتر صحت توییت‌های رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ را مورد بررسی قرار داد و با عبارت «بطور بالقوه گمراه‌کننده» برچسب‌گذاری کرد.

روز سه شنبه ترامپ در توییتی ادعا کرد که رای‌گیری از طریق نامه چیزی کمتر از تقلب نیست که نتیجه آن یک انتخابات سخت خواهد بود. این توییت‌ها در راستای تلاش‌های کالیفرنیا برای رای‌گیری از طریق نامه به علت شیوع ویروس کرونا صورت گرفته و توییتر آن‌ها را علامت‌گذاری کرده است.

بر اساس گفته سخنگوی توییتر، این توییت‌ها اطلاعات گمراه‌کننده درباره فرایند رای‌گیری دارند و به این علت علامت‌گذاری شده‌اند تا اطلاعات بیشتری پیرامون رای‌گیری توسط نامه فراهم شود. زمانی که فردی در حال دیدن توییت‌های ترامپ باشد، لینکی را مشاهده می‌کند که حقایقی پیرامون رای‌گیری از طریق نامه را مشخص می‌کند.

در بالای این صفحه، توییتر نوشته:

«ترامپ به اشتباه ادعا کرده که رای‌گیری توسط نامه منجر به انتخابات سخت و طاقت‌فرسا می‌شود. هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که نشان دهد رای‌گیری از طریق نامه ارتباطی با تقلب داشته باشد.»

سخنگوی توییتر اقدام اخیر این شبکه اجتماعی را در راستای سیاست‌های جدیدی دانسته که اوایل ماه جاری میلادی اعلام شد و اهداف آن‌ها، محدودیت در انتشار محتوای مضر و اطلاعات گمراه‌کننده مرتبط با شیوع ویروس کرونا است. با وجود این گفته، ماه گذشته میلادی توییتر چنین سیاستی را برای توییت ترامپ که به اشتباه به کارآمدی هیدروکسی کلروکین اشاره کرده بود، اعمال نکرد.

ترامپ در توییت‌های خود این شبکه اجتماعی را به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و همچنین جلوگیری از گفتگوی آزاد متهم کرده. در روزهای گذشته دونالد ترامپ ایالت‌هایی که توسط دموکرات‌ها مدیریت می‌شوند و در پی رای‌گیری توسط نامه هستند را مورد حمله قرار داده است. ریاست جمهوری آمریکا علاوه بر حمله، تهدید کرده که بودجه فدرال ایالت «میشیگان» را در صورتی که بدنبال رای‌گیری از طریق نامه باشد، پرداخت نخواهد کرد.





منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار