کد خبر: ۳۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 27
یک شرکت دانش بنیان فیلتر هوای آنتی‌باکتریال ویژه کولر آبی تولید و به بازار عرضه می‌کند.
به گزارش آی تابناک : مرتضی استاد احمد قرابی، مدیرعامل شرکت گفت: فیلتر آنتی‌باکتریال کولر آبی را از سال گذشته تولید و به بازار عرضه کرده‌ایم. این فیلترها به دلیل وجود نانوذرات، عوامل بیماری‌زا را از بین می‌برند.

وی افزود: در فیلترهای معمولی، با گیر افتادن ذرات داخل فیلتر، شرایط برای رشد قارچ و باکتری‌ها در داخل فیلتر فراهم شده در حالی که این فیلترهای نانو مانع از رشد عوامل بیماری‌زا می‌شود و تا ۹۹ درصد باکتری، قارچ و عوامل آلرژی را از جریان هوا حذف می‌کند.

قرابی افزود: این فیلترهای آنتی‌باکتریال سه لایه بوده در حالی که فیلترهای رایج در بازار تک لایه هستند. از دیگر مزیت‌های این محصول قابل شستشو بودن آن است. همچنین این محصول یک روکش نیز دارد که روی کولر قرار می‌گیرد. این روکش به دلیل داشتن فوم، مانع از گرم شدن سقف کولر می‌شود.

به گفته وی، در فصل‌هایی که کولر خاموش است، معمولاً عوامل حساسیت‌زا و مواد بیماری‌زا از طریق پوشال وارد محیط کانال کولر می‌شود. با شروع فصل گرما، استفاده از کولر موجب پخش شدن این مواد در فضای منزل می‌شود. اما این محصول به دلیل وجود درپوش‌، مانع از ورود موادحساسیت‌زا و پاتوژن‌ها به داخل کولر و کانال‌ها می‌شود.

مدیرعامل شرکت ماشین هوشمند رایمند از صادرات این محصول به کردستان عراق خبر داد و افزود: «این محصول مورد توجه مشتریانی در عراق قرارگرفته و صادراتی نیز به این کشور داشته‌ایم. در حال حاضر این فیلترها در بازار توزیع شده و از طریق سایت شرکت و همچنین دیجی‌کالا قابل تهیه است.»




منبع : مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار