کد خبر: ۳۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 27
اطلاعات موجود نشان می‌دهد AMD خود را برای معرفی کارت گرافیک رده معمولی Radeon RX 5300 برای پلتفرم دسکتاپ آماده می‌کند. اخیراً این کارت در پایگاه داده بنچمارک Geekbench روئیت شده است که مشخصات آن را به ما نشان می‌دهد.
به گزارش آی تابناک : اطلاعات موجود نشان می‌دهد AMD خود را برای معرفی کارت گرافیک رده معمولی Radeon RX 5300 برای پلتفرم دسکتاپ آماده می‌کند. اخیراً این کارت در پایگاه داده بنچمارک Geekbench روئیت شده است که مشخصات آن را به ما نشان می‌دهد.

هرچند عرضه کارت گرافیک Radeon RX 5300 قطعی به نظر می‌رسد، اما هنوز نمی‌دانیم این کارت مستقیماً روانه بازار می‌شود یا تنها در اختیار سازندگان سیستم‌های آماده قرار می‌گیرد. این کارت با شناسه AMD 7340:CF در پایگاه داده بنچمارک Geekbench به ثبت رسیده است.

a1WoTQFejLKNCNh8.jpg

بنچمارک Geekbench وجود 1536 پردازنده جریانی در قالب 24 واحد CU را تشخیص داده است. همچنین می دانیم نسخه مخصوص لپ تاپ یا همان RX 5300M از 3 گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR6 با رابط حافظه 96 بیتی بهره می‌برد، بنابراین انتظار می‌رود نسخه دسکتاپ نیز دارای ویژگی‌های مشابه ای باشد.

انتظار می‌رود کارت گرافیک Radeon RX 5300 بر پایه قطعه سیلیکونی 7 نانومتری Navi 14 باشد که در دیگر محصولات سری RX 5500 هم یافت می‌شود.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار