کد خبر: ۳۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 27
یکسال از رونمایی پردازنده اسنپدارگون 855 پلاس توسط کمپانی کوالکام می‌گذرد و با توجه به حضور پردازنده اسنپدراگون 865، این پردازنده در جایگاه بسیار مناسبی برای استفاده در دستگاه‌های بالارده قرار دارد.
به گزارش آی تابناک : یکسال از رونمایی پردازنده اسنپدارگون 855 پلاس توسط کمپانی کوالکام می‌گذرد و با توجه به حضور پردازنده اسنپدراگون 865، این پردازنده در جایگاه بسیار مناسبی برای استفاده در دستگاه‌های بالارده قرار دارد. رونمایی از Realme X3 SuperZoom یکی از نمونه بالارده‌هایی است که از این پردازنده استفاده کرده است.

این دستگاه نام خود را با توجه به استفاده ریلمی از دوربین 8 مگاپیکسلی تل فوتو با زوم 5 برابری اپتیکال گرفته است. دوربین تل فوتوی این دستگاه یک لنز 122 میلی متری دارد. همچنین دوربین اصلی این دستگاه یک سنسور 64 مگاپیکسلی دارد که قادر است تا در کنار دوربین تل فوتو، تصاویری تا زوم 60 برابر به صورت هیبرید ثبت نماید. مابقی دوربین‌های این دستگاه نیز همانند دیگر دستگاه‌های میانرده است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر الترا واید برای این دستگاه قرار گرفته است و دوربین چهارم نیز در نهایت سنسوری 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو است.

دوربین اصلی این دستگاه پشتیبانی از NightScape 4.0 و تنظیمات حرفه‌ای کامل در بخش دوربین مانند سرعت شاتر و ISO دست کاربر را برای ثبت تصاویر جذاب باز گذاشته است. همچنین یک بخش AI MODE نیز برای ثبت تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی برای این تلفن همراه در نظر گرفته شده است.

رونمایی از Realme X3 SuperZoom تنها به همین بخش ختم نخواهد شد. پنل جلویی دستگاه میزبان نمایشگر 6.57 اینچی IPS LCD خواهد بود که با توجه به نرخ بروزرسانی 120 هرتز، گزینه مناسبی برای کسانی خواهد بود که در کنار هزینه کم نیاز به داشتن مشخصات مناسب نیز دارند.  نمایشگر این دستگاه در گوشه سمت چپ خود برشی برای قرار گرفته دوربیه به صورت Hole Punch دارد. دوربین سلفی این موبایل دوگانه می‌باشد. سنسور اصلی یک سنسور 32 مگاپیکسلی IMX616 سونی است که در کنار دوربین 8 مگاپیکسلی الترا واید قادر است تصاویر گروهی جذابی را برای کاربر به ثبت برساند. همچنین دوربین سلفی این دستگاه قادر است تا قابلیت Night Mode را نیز برای ثبت بهتر تصاویر بر روی سنسور اصلی به عمل بیاورد.

سنسور اثر انگشت این موبایل در زیر نمایشگر نیست بلکه در لبه سمت چپ دستگاه قرار داده شده است. این سنسور به گفته ریلمی قادر است تا در 0.3 ثانیه انگشت شمارا شناسایی و قفل دستگاه را باز نماید.

پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس در کنار 12 گیگابایت رم از مشخصات این موبایل هستند. همچنین حافظه سریع UFS 3.0 نیز در کنار Turbo Write برای این موبایل در نظر گرفته شده است. متاسفانه تنها یک گزینه 256 گیگابایتی برای خرید این دستگاه وجود دارد که این نسخه با قیمت 499 یورو از دومین روز ماه June در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار