کد خبر: ۳۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 26
تنها چند روز پس از انتشار رندرهای اولیه گوشی گلکسی نوت 20 سامسونگ، امروز اولین رندر از نسخه گلکسی نوت 20 پلاس منتشر شده است که طراحی اولیه آن را به نمایش می‌گذارد. در این رندر شاهد استفاده از ماژول دوربین مشابه گلکسی اس 20 اولترا اما با طراحی بسیار زشت‌تر در پرچمدار گلکسی نوت 20 پلاس هستیم.
به گزارش آی تابناک : تنها چند روز پس از انتشار رندرهای اولیه گوشی گلکسی نوت 20 سامسونگ، امروز اولین رندر از نسخه گلکسی نوت 20 پلاس منتشر شده است که طراحی اولیه آن را به نمایش می‌گذارد. در این رندر شاهد استفاده از ماژول دوربین مشابه گلکسی اس 20 اولترا اما با طراحی بسیار زشت‌تر در پرچمدار گلکسی نوت 20 پلاس هستیم.

این تصاویر امروز توسط یکی از معروف‌ترین افشاگران رندر گوشی‌های هوشمند OnLeaks منتشر شده است. این افشاگر سابقه بسیار خوبی در انتشار تصاویر طراحی گوشی‌های هوشمند دارد و در اکثر مواقع تصاویر منتشر شده توسط این شخص بسیار نزدیک به نسخه واقعی بوده است؛ در همین راستا انتظار می‌رود که تصاویر منتشر شده از رندر گلکسی نوت 20 پلاس به نسخه واقعی نزدیک باشد.

بدون شک اولین چیزی که در این رندر به چشم می‌آید، ماژول دوربین غول پیکر و بد ترکیب این محصول است. در ابتدای سال 2019 شاهد انتشار رندرهایی از گوشی گلکسی اس 20 اولترا با ماژول دوربین غول پیکر بودیم، طراحی که انتقاد‌های بسیاری را به همراه داشت، اما سامسونگ در نهایت تصمیم گرفت تا این محصول را با همان طراحی روانه بازار کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ضخامت گوشی گلکسی نوت 20 پلاس با توجه به ماژول دوربین اصلی آن به 10.7 میلی‌متر رسیده است؛ اما ضخامت بدنه این دستگاه به تنهایی 7.6 میلی‌متر است و نازک‌تر از گوشی‌های گلکسی نوت 10 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا به شمار می‌رود.

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، گوشی گلکسی نوت 20 پلاس به چهار دوربین اصلی مجهز شده است و ماژول آن به صورت عمودی بر روی بدنه دستگاه قرار گرفته است. به گفته منابع معتبر، ماژول دوربین اصلی این پرچمدار به سنسور پریسکوپی و عمق سنج Tof مجهز شده است.

طراحی کلی این دستگاه نسبت به نسخه‌های گذشته تغییر چندانی نداشته است. سامسونگ در این محصول از صفحه نمایش 6.9 اینچی به همراه بریدگی نقطه‌ای مرکزی برای نصب دوربین سلفی استفاده کرده است. سامسونگ در پرچمداران گلکسی نوت 20 تصمیم گرفته است تا محل قرارگیری قلم هوشمند S Pen را از سمت راست دستگاه به سمت چپ تغییر دهد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار