کد خبر: ۳۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 26
همان‌طور که در جریان هستید بسیاری از مشاغل به دلیل گسترش جهانی ویروس کرونا به حالت دورکاری درآمده‌اند، اما این شیوه برای برخی از مشاغل مانند تعمیرکارها قابل اجرا نیست و ضد عفونی کردن محیط کاری هزینه‌های سنگینی را بر روی دوش آن‌ها گذاشته است.
به گزارش آی تابناک : همان‌طور که در جریان هستید بسیاری از مشاغل به دلیل گسترش جهانی ویروس کرونا به حالت دورکاری درآمده‌اند، اما این شیوه برای برخی از مشاغل مانند تعمیرکارها قابل اجرا نیست و ضد عفونی کردن محیط کاری هزینه‌های سنگینی را بر روی دوش آن‌ها گذاشته است. حال شرکت اپل تصمیم گرفته تا در پرداخت هزینه‌های مربوط به پاک‌سازی محیط تعمیرگاه‌های مجازش در سراسر دنیا یاری رسانی کند.

این روزها به دلیل گسترش جهانی ویروس خطرناک کرونا، ادامه فعالیت در محیط‌های کاری با دشواری‌های بسیاری مواجه شده است. شرکت‌ها برای جلوگیری از گسترش ویروس مجبور به پاک‌سازی روزانه و خرید تجهیزات محافظت شخصی برای پرسنل هستند و این موضوع هزینه‌های سنگینی را بر روی دست شرکت‌ها گذاشته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وب‌سایت MacRumors، شرکت اپل قصد دارد تا در پرداخت هزینه‌های مرتبط با ویروس کرونا، از جمله پاک‌سازی تجهیزات کار و تهیه تجهیزات محافظت شخصی به تعمیرگاه‌های مجاز خود در سراسر جهان کمک رسانی کند.

شرکت اپل با در نظر گرفتن کمک هزینه ویژه قصد دارد تا با تکمیل تعمیرات محصولات مبلغ اضافه‌ای را به تعمیرگاه‌های رسمی خود در سراسر جهان پرداخت کند تا بخشی از هزینه‌های مربوط به خرید تجهیزات بهداشتی برای آن‌ها جبران شود. به گفته اپل، میزان یارانه پرداختی به تعمیرگاه‌ها کاملاً به وضعیت درگیری و پروتکل‌های اجرایی آن کشور برای مقابله با ویروس کرونا بستگی دارد و مبلغ آن متغیر خواهد بود.

شرکت اپل اعلام کرده است که تعمیرگاه‌های رسمی برای دریافت این خدمات و کسب اطلاعات بیشتر باید با دفاتر رسمی اپل تصمیم بگیرند. اپل اولین شرکتی است که برای پرداخت هزینه خرید تجهیزات بهداشتی به منظور مقابله با ویروس کرونا به تعمیرگاه‌های رسمی خود کمک مالی می‌کند.






منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار