کد خبر: ۳۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 26
شرکت Realme امروز روز بزرگی را سپری کرد. آنها امروز در رویدادی در چین از گوشی X50 Pro Player Edition، هدفون‌های بی‌سیم Buds Q و Buds Air Neo و پاور بانک‌های جدید خود رونمایی کرد.
به گزارش آی تابناک : شرکت Realme امروز روز بزرگی را سپری کرد. آنها امروز در رویدادی در چین از گوشی X50 Pro Player Edition، هدفون‌های بی‌سیم Buds Q و Buds Air Neo و پاور بانک‌های جدید خود رونمایی کرد. اما Realme رویداد دیگری نیز در کشور هند برگزار کرد و در آنجا از اولین تلویزیون و ساعت هوشمند خود، با نام‌های ریلمی TV و ریلمی واچ رونمایی کرد. پس از ریلمی بند که در ماه مارچ رونمایی شده بود، ریلمی واچ دومین گجت پوشیدنی این شرکت چینی به حساب می‌آید. با ما همراه باشید با مشخصات این ساعت هوشمند.


مشخصات ریلمی واچ

این ساعت هوشمند دارای یک نمایشگر 1.4 اینچی رنگی با رزولوشن 320×320 پیکسل بوده که با شیشه خمیده گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. میزان تراکم پیکسل این نمایشگر 323 ppi و روشنایی آن 380 نیت است که امکان تنظیم در 10 سطح برای آن در نظر گرفته شده است.

ریلمی واچ

Realme Watch دارای 12 واچ فیس است که نسخه پیش‌فرض آن در صفحه نمایشگر، زمان، تاریخ، روز، آب و هوا، تعداد قدم‌ها، ضربان قلب و تعداد کالری‌های سوخته شده را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید در میان این 12 واچ فیس، گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. البته ریلمی گفته است که در برنامه Realme Link بیش از 100 واچ فیس جدید اضافه خواهد کرد.

ریلمی واچ

مانند ریلمی بند، این ساعت هم در تمام مدت ضربان قلب کاربر را مشاهده می‌کند. البته در ریلمی واچ امکان پایش سطح اشباع اکسیژن خون و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون نیز در نظر گرفته شده است. این ساعت هوشمند دارای 14 حالت ورزشی  از جمله اروبیک، بدمینتون، تردمیلریال تنیس روی میز و … است.

از قابلیت‌های جدید دیگر این ساعت امکان کنترل دوربین و موسیقی است. در زمان استفاده از دوربین گوشی، کاربر می‌تواند از طریق ساعت کلید شاتر را بزند و برای کنترل موسیقی هم گزینه‌هایی مانند پخش و توقف آهنگ، تنظیم صدا و انتخاب آهنگ بعدی برای ساعت در نظر گرفته شده است.

ریلمی واچ

از دیگر نکات برجسته این ساعت می‌توان به نمایش هوشمند نوتفیکیشن‌های گوشی، گواهینامه IP68 (مقاومت در برابر آب و غبار)، یادآوری بی‌تحرکی، یادآوری نوشیدن، بررسی ساعت خواب و مدیتیشن اشاره کرد. ریلمی برای ساعت هوشمند خود یک باتری 160 میلی آمپرساعتی در نظر گرفته که طبق گفته شرکت با مانیتور 24 ساعته ضربان قلب تا 7 روز و بدون آن تا 9 روز شارژ خواهد داشت.

ریلمی واچ

زمان عرضه و قیمت ریلمی واچ

رنگبندی ریلمی واچ

ساعت هوشمند ریلمی واچ دارای دو نوع بند خواهد بود؛ Classic و Fashion. نسخه کلاسیک تنها در رنگ مشکی به بازار خواهد آمد، در حالیکه نسخه Fashion در رنگ‌های قرمز،آبی و سبز عرضه می‌شود. Realme Watch در بازار هند با قیمت 53 دلار (48 یورو) و از تاریخ 5 ژوئن به فروش خواهد رسید. البته این ساعت در زمان فروش تنها در نسخه کلاسیک عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند بندهای نسخه Fashion را با قیمت 7 دلار جداگانه خریداری کنند.






منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار