کد خبر: ۳۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 23
ایسوس را باید از شرکت‌های باکلاس بازار موبایل دنیا دانست. این شرکت بعد از افولی که طی دو سه سال گذشته داشت حالا با احتیاطی ویژه در این حوزه فعالیت می‌کند. خبرهای جدید حکایت از این دارند که این شرکت حداکثر تا دو ماه دیگر برنامه بزرگی برای معرفی دو پرچمدار را تدارک دیده است.
به گزارش آی تابناک : ایسوس را باید از شرکت‌های باکلاس بازار موبایل دنیا دانست. این شرکت بعد از افولی که طی دو سه سال گذشته داشت حالا با احتیاطی ویژه در این حوزه فعالیت می‌کند. خبرهای جدید حکایت از این دارند که این شرکت حداکثر تا دو ماه دیگر برنامه بزرگی برای معرفی دو پرچمدار را تدارک دیده است.

بنابرگزارش نشریه تایوانی Commercial Times شرکت ایسوس قصد دارد حداکثر تا ماه جولای (مرداد) ماه، دو گوشی پرچمدار را به لیست محصولات خود بیفزاید و به احتمال فراوان این دو گوشی ZenFone 7 و ROG Phone III خواهند بود.

عامل دیگری که می‌تواند شانس وقوع این احتمال را برای ما پر رنگ‌تر کند کسب مجوزهای Wi-Fi گوشی جذابی است که به احتمال فراوان همان ROG Phone III خواهد بود. این بدان معناست که این گوشی در مراحل نهایی طراحی و توسعه است و به زودی می‌تواند روی استیج بیاید.

اما در مورد گوشی دوم هم نام Asus Zenfone 7 برده شد. اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته دو محصول Zenfone 6 و ROG Phone II به ترتیب در خرداد و شهریور ماه معرفی شدند و اگر اتفاقات سال گذشته به سال جاری بسط دهیم می‌توان نتیجه گرفت که ایسوس گوشی نسخه جدید Zenfone 7 را نیز در اوایل تابستان پیش رو معرفی می‌کند.

به صورت پایه انتظار داریم که گوشی Zenfone 7 محصولی پرچمدار بدون ویژگی‌های خاص گیمینگ باشد ولی در مورد ROG Phone III محصولی را در نظر داریم که علاوه بر ویژگی‌های گیمینگ رده بالا، طراحی خاص و جدید، قیمت بالاتری نیز داشته باشد. هر دو این گوشی‌ها از تراشه پردازشی SD865 استفاده خواهند کرد ولی مسلماً فرکانس کاری پردازنده و مشخصات سیستم خنک‌کننده آنها با هم تفاوت خواهد داشت. همچنین در بحث حافظه رم نیز برای ZenFone 7 به احتمال فراوان شاهد عرضه نسخه‌های 6 و 8 گیگابایتی و برای ROG Phone III شاهد عرضه نسخه 12 و حتی 16 گیگابایتی خواهیم بود.

طبق گزارشات منتشر شده ایسوس تمرکز ویژه خود را تنها در این دو بازار یعنی گوشی‌های پرچمدار و گوشی‌های گیمینگ گذاشته و انتظار افزایش فروش بین 30 تا 50 درصدی را از محصولات خود دارد. بازه قیمتی سری ROG Phone ایسوس محدوده بالای 1000 دلار است و سود فروش بسیار خوبی در آنها نهفته است و به همین دلیل شرکت ایسوس بیشتر تمرکز خود را بر این سری خواهد گذاشت.

با توجه به عملکرد بسیار خوب ROG Phone II حالا باید منتظر ادامه این روند در نسل سوم گوشی‌های گیمینگ ایسوس باشیم. محصولی که مسلماً انبوهی از فناوری‌های جدید و جذاب، خاص کاربران گیمینگ را در اختیار آنها قرار خواهد داد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار