کد خبر: ۳۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 23
خانواده تلویزیون های Terrace سامسونگ اعضای جدیدی از لوازم سرگرمی خانگی هستند که با هدف استفاده در محیط‌های خارج از خانه و فضای باز معرفی شده‌اند.
به گزارش آی تابناک : خانواده تلویزیون های Terrace سامسونگ اعضای جدیدی از لوازم سرگرمی خانگی هستند که با هدف استفاده در محیط‌های خارج از خانه و فضای باز معرفی شده‌اند.

مشخصات تلویزیون های Terrace سامسونگ

 "تراس” جدیدترین تلویزیون ساخت سامسونگ است که با هدف استفاده در محیط‌های باز طراحی شده و سامسونگ برای معرفی این محصول، ارائه آن را در ابعاد 55، 65 و 75 اینچی به همراه یک دستگاه ساندبار اعلام کرده است. نمایشگر این تلویزیون از یک پنل QLED با رزولوشن 4K بهره می‌برد. این نمایشگر قادر است روشنایی تا سقف 2000 نیت ارائه کند. همانطور که از تعریف کاربری این محصول برمی‌آید، استفاده از آن در محیط باز، نیازمند مقاومت این محصول نسبت به شرایط مختلف است. به همین منظور، گواهینامه IP55 جهت مقاومت در برابر گرد و خاک و شرایط مختلف آب و هوایی برای آن اتخاد شده است. همچنین بخش نمایشگر آن نیز، توسط لایه‌ای ضد انعکاس پوشیده شده است.

تلویزیون  Terrace سامسونگ

نرم‌افزار این تلویزیون مانند دیگر تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، مجهز به سیستم عامل تایزن می‌باشد که اپلیکیشن‌هایی مانند Samsung TV Plus، Samsung Health و دیگر رسانه‌های اشتراکی به طور پیش‌فرض در آن تعبیه شده‌اند. تلویزیون های Terrace سامسونگ همچنین از نمایش چند تصویر همزمان و قابلیت Tap View در کنار دستیارهای صوتی مانند بیکسبی، الکسا و در آینده‌ای نزدیک گوگل استیستنت پشتیبانی می‌کند.

همانطور که پیش‌تر عنوان شد، تراس همراه با ساندباری به همین اسم، ارائه خواهد شد که به ووفرهای داخلی مجهز است. این دستگاه می‎تواند از طریق وایفای و بلوتوث به دستگاه‌های دیگر متصل شود. نکته جالب اینجاست که ساندبار تراس هم دارای گواهینامه IP55 است تا برای استفاده از آن در محیط بیرون، مشکلی وجود نداشته باشد.

ساندبار تلویزیون تراس سامسونگ

قیمت تلویزیون تراس سامسونگ

این تلویزیون همانطور که پیش‌تر گفته شد، در سه سایز راهی بازار خواهد شد. نسخه 55 اینچی تراس، 3455 دلار قیمت خواهد داشت. نسخه 66 اینچ آن با قیمت 4999 دلار به فروش خواهد رسید و در نهایت نسخه 77 اینچ این تلویزیون که بزرگترین نسخه آن است، 6499 دلار قیمت خواهد داشت. تراس از امروز در کانادا و آمریکا برای فروش در دسترس قرار دارد و در آینده برای بازار آلمان، استرالیا، نیوزلند و دیگر نقاط جهان نیز عرضه خواهد شد.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار