کد خبر: ۳۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 23
بعد از مشخص شدن عناوینی که قرار است به زودی توسط اپیک گیمز به صورت رایگان در دسترس عموم قرار بگیرد، این بازی به مدت یک هفته از یک روز پیش در فروشگاه Epic Games در دسترس قرار گرفته است.
به گزارش آی تابناک : بعد از مشخص شدن عناوینی که قرار است به زودی توسط اپیک گیمز به صورت رایگان در دسترس عموم قرار بگیرد، این بازی به مدت یک هفته از یک روز پیش در فروشگاه Epic Games در دسترس قرار گرفته است. رایگان شدن بازی Civilization 6 شاید به اندازه رایگان شدن بازی GTA V کاربران را به شوق نیاورد اما حتما سبک استراتژیک این بازی علاقه‌مندان خود را خواهد داشت.

یکی از دلایلی که این مدت اپیک گیمز سعی در رایگان کردن بازی‌های مختلف داشته، جذب کاربران به سمت لانچر و فروشگاه خود بوده است تا بعد از بازی فورتنایت دوباره بتواند یک سر و صدای جدید در دنیای بازی‌ها ایجاد کند. همچنین با توجه به روند کاهشی فورتنایت اپیک گیمز سعی در ایجاد تغییرات در این بازی و همچنین جذب کاربر از این طریق کرده است.

بازی Civilization 6

رایگان شدن بازی Civilization 6 به مدت یک هفته خواهد بود

رایگان شدن بازی Civilization 6 یکی از سبک‌های جدید بازی‌های استرانژیک را برای کاربران به رایگان و به صورت عمومی در اختیار خواهد گذاشت. همانطور که در ابتدا نیز گفته شد این بازی بازیکن‌های خاص خودش را دارد و احتمال اینکه از این سبک بازی لذت کافی را نبرید است اما درحالت کلی با توجه به اینکه این بازی به مدت یک هفته در فروشگاه Epic Games رایگان شده اضافه کردن آن در اکانت شما ضرری نخواهد داشت.

محیط جذاب این بازی کاربران زیادی را به خودش جذب خواهد کرد. همچنین با توجه به اینکه سخت افزار مورد نیاز برای اجرای این عنوان مشخصات بالایی نمی‌باشد، احتمال اینکه این بازی همانند جنگ‌های صلیبی یک عنوان بزرگ دیگر در سبک استراتژیک نام بگیرد زیاد است و دلیل آن نیز گرافیک زیبای آن و استفاده حداقلی از منابع سخت افزاری می‌باشد. یکی دیگر از مواردی که به احتمال زیاد این بازی را جزو محبوب‌ترین بازی‌های سبک استراتژیک خواهد کرد، بروز بودن محیط کاربری آن با توجه به بازی‌های امروزی است.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار