کد خبر: ۳۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 23
بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار است جای دو بازی محبوب این سری یعنی Origins و Odyssey را بگیرد تا برخی از نقص‌هایی که توسط منتقدین و هم طرفداران اعلام شده بود را برطرف نماید.
به گزارش آی تابناک : بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار است جای دو بازی محبوب این سری یعنی Origins و Odyssey را بگیرد تا برخی از نقص‌هایی که توسط منتقدین و هم طرفداران اعلام شده بود را برطرف نماید. این بازی دارای محتوای منحصر به فرد، داستان پردازی عمیق و محیطی اسرارآمیز خواهد بود.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در دوبازی اساسین یعنی Odyssey و Origins وجود داشت (البته در Odyssey اوضاع کمی بهتر از Origins بود) این است که محتوای – عمدتا از نوع اختیاری – بسیار تکراری شده بود و داستان پردازی نیز در برخی بخش‌های بازی کیفیت قابل توجهی نداشت.

به گزارش Kotaku و به گفته اشرف اسماعیل، کارگردان Assassin’s Creed Valhalla این همان چیزی است که Ubisoft Montreal (و همچنین 14 استودیوی این کمپانی در سراسر جهان) به طور ویژه‌ای به آن پرداخته‌اند.

بازی Assassin's Creed Valhalla با محتوای منحصر به فرد، داستان پردازی عمیق

متن صحبت‌های اشرف اسماعیل کارگردان بازی AC Valhalla

من دوست دار که مردم آنقدر از جهان غنی شده داخل بازی لذت ببرند که بخواهند به کشف راز و رمز آن برپردازند و بازی را ادامه دهند. این دنیا کاملا دست‌ساز خواهد بود.

ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که شما به صورت کامل ذات دوران تاریک انگلیس را با تمام جزئیات بسیار زیبای آن حس کنید. در نقاط مختلف کشور روش‌های مختلف، اعتقادات مختلف، شیوه‌های مختلف زندگی وجود داشت و ما از آن جزئیات درون بازی استفاده کرده‌ایم. بنابراین ما در مورد این موضوع بسیار دقیق عمل کرده‌ایم و می‌خواهیم کاربران این موضوع را در بازی Assassin’s Creed Valhalla کشف کنند. بسیاری از این مطالب اختیاری خواهد بود. اما داستان‌پردازی عمیق زیادی وجود دارد که در درون این مطالب اختیاری اتفاق خواهد افتاد. بنابراین کاربران آن‌ها را به خوبی خواهند دید.

چیزی که من می‌خواهم این است که کاربران بگویند هر ساعتی که در حال انجام بازی Assassin’s Creed Valhalla بودند برای آن‌ها ارزشمند است. همانطور که می‌دانید استدیوهای زیادی درگیر ساخت این بازی هستند. اما در این بازی هدف منحصر به فرد بودن است. تمامی این مسائل برای این است که ما به زمانی که بازیکنان برای انجام این بازی می‌گذارند احترام می‌گذاریم و برای آن‌ها معماهای مختلفی را ایجاد کرده‌ایم. من در اینجا کمی مفهومی صحبت کرده‌ام اما واقعیت بازی دارای اسرار بزرگتری می‌باشد. معمای بزرگی که باید از حقایق واقعا جذاب پشت آن پرده‌برداری کرد.

هنوز تاریخ انتشار رسمی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla اعلام نشده است هرچند که شایعاتی وجود دارد که اعلام می‌کند این بازی در اواسط ماه اکتبر به بازار عرضه خواهد شد. این بازی بر روی کنسول‌های کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و 5، Xbox One و Xbox X و همچنین Google Stadia عرضه خواهد شد.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار