کد خبر: ۳۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 23
طبق گزارش جدید خبرگزاری کره‌ای، سامسونگ تابستان سال جاری میلادی از گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲ در رویدادی مجازی رونمایی خواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : طبق گزارش جدید خبرگزاری کره‌ای، سامسونگ تابستان سال جاری میلادی از گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲ در رویدادی مجازی رونمایی خواهد کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری The Korea Herald، سامسونگ قصد دارد گلکسی فولد ۲ و گلکسی نوت ۲۰ را در رویداد مجازی Unpacked رونمایی کند. البته این شرکت تاکنون در مورد تاریخ برگزاری رویداد تصمیم گیری نکرده است.

با توجه به رویه سامسونگ در معرفی محصولات در سال‌های گذشته، گلکسی فولد ۲ و گلکسی نوت ۲۰ به احتمال فراوان اوایل ماه اوت معرفی خواهند شد. سامسونگ معمولاً نوت جدید را حداقل یک ماه زودتر از آیفون جدید روانه بازار می‌کند تا بدون نگرانی از رقیب اصلی، پرچمدارش فرصت بیشتری برای فروش داشته باشد.

رندر گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ

تاکنون شایعات متعددی در مورد گلکسی نوت ۲۰ و گلسی فولد ۲ منتشر شده‌اند. گلکسی نوت ۲۰ از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به گلکسی S20 خواهد داشت و فقط در دو مدل به بازار عرضه می‌شود که هر دو دارای قلم S Pen خواهند بود. آنطور که گزارش شده امسال خبری از گلسی نوت ۲۰ اولترا نیست.

گلکسی نوت ۲۰ همانند گلکسی S20 از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ برخوردار بوده و به حسگر زیر نمایشگر کوالکام 3D Sonic Max مجهز شده است. این حسگر اندازه بزرگ تری نسبت به سنسورهای دیگر داشته و توانایی اسکن کردن دو انگشت به شکل همزمان را دارد.

گلکس فولد ۲ نیز با نمایشگر بدون ناچ، دوربین جدید و نمایشگری که احتمالا از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند، از راه خواهد رسید. اگر شایعه پشتیبانی فولد ۲ از قلم S Pen صحت داشته باشد، احتمالا به معنی مجهز شدن این گوشی به نمایشگر مقاوم تر نسبت به نسل قبل خواهد بود. علاوه بر این شایعه شده فولد ۲ با قیمت کمتری نسبت به نسل قبل روانه بازار خواهد شد.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار