کد خبر: ۳۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 21
شرکت Alienware به عنوان یک سازنده سخت افزار لوکس شناخته می‌شود؛ این شرکت به تازگی یک مانیتور خاص و حرفه‌ای را برای گیمرهایی معرفی کرده است که با کامپیوترهای گیمینگ گران قیمت و حرفه‌ای، حتی یک فریم را هم از دست نمی‌دهند. با مانیتور پیشرفته و بسیار سریع AW2521HF آشنا شوید.
به گزارش آی تابناک : شرکت Alienware به عنوان یک سازنده سخت افزار لوکس شناخته می‌شود؛ این شرکت به تازگی یک مانیتور خاص و حرفه‌ای را برای گیمرهایی معرفی کرده است که با کامپیوترهای گیمینگ گران قیمت و حرفه‌ای، حتی یک فریم را هم از دست نمی‌دهند. با مانیتور پیشرفته و بسیار سریع AW2521HF آشنا شوید.

مانیتور گیمینگ Alienware AW2521HF دارای یک ویژگی خاص و برجسته است؛ این مانیتور گیمینگ به صورت همزمان از فناوری‌های AMD FreeSync و NVIDIA G-Sync پشتیبانی می‌کند. نرخ به‌روزرسانی این مانیتور به 360 هرتز رسیده و می‌تواند قدرتمندترین کارت‌های گرافیک را نیز همراه کند. Alienware این مانیتور را برای کارت‌های گرافیک پرچمداری نظیر NVIDIA RTX 2080 Ti یا AMD RX 5700 XT مناسب می‌داند.

000alien-01.jpg

AW2521HF از پنل 24.5 اینچی IPS با وضوح FHD بهره می‌برد. بیشینه نرخ به‌روزرسانی آن 360 هرتز بوده و از این رو رقبای چندانی را پیش رو ندارد. با این وجود می‌توان آن را رقیبی برای ASUS ROG SWIFT 360 دانست. زمان پاسخ به فرکانس در این مانیتور تنها 1 میلی ثانیه است. تفاوتی نمی‌کند که کارت گرافیک برند AMD و یا NVIDIA را استفاده می‌کنید؛ در هر دو صورت می‌توانید به بهترین سازگاری با AW2521HF دست پیدا کنید.

000alien-03.jpg

Alienware از پنل های مرغوب IPS در این مانیتور گیمینگ استفاده کرده است؛ در نتیجه زاویه دید آن به نسبت مانیتورهای TN بسیار بهبود یافته و می‌تواند گستره رنگ S-RGB را تا 99 درصد تحت پوشش قرار دهد. در نتیجه جزئیات و رنگ‌هایی بسیار خوب را ارائه می‌دهد. Alienware تا کنون اشاره‌ای به قیمت گذاری مانیتور گیمینگ AW2521HF نکرده است.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار