کد خبر: ۳۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 21
با ورود پردازنده‌های نسل دهم اینتل موسوم به Comet Lake-S به بازارهای جهانی که از شب گذشته آغاز شد، روند معرفی محصولات و سخت افزارهای سازگار با این پلتفرم نیز آغاز شده است. در همین راستا شرکت G.SKILLجدیدترین حافظه‌های DDR4 خود را با فرکانس‌های بسیار بالا، معرفی کرد.
به گزارش آی تابناک : با ورود پردازنده‌های نسل دهم اینتل موسوم به Comet Lake-S به بازارهای جهانی که از شب گذشته آغاز شد، روند معرفی محصولات و سخت افزارهای سازگار با این پلتفرم نیز آغاز شده است. در همین راستا شرکت  G.SKILLجدیدترین حافظه‌های DDR4 خود را با فرکانس‌های بسیار بالا، معرفی کرد. رم‌های جدید جی اسکیل برای سیستم‌های حرفه‌ای و سازگار با پردازنده‌های کامت لیک که حتی فرکانس آنها به 5000 مگاهرتز نیز می‌رسد.

پردازنده‌های Comet Lake با افزایش فرکانس حافظه رم همراه هستند. شرکت‌های سازنده مادربرد نیز تکنیک‌های خود را برای استفاده از این قابلیت به کار گرفته و اینک دست سازندگان حافظه‌های رم، برای تولید ماژول‌هایی در فرکانس بالا باز است. جی اسکیل دو حافظه DDR4 متفاوت را برای پردازنده‌های نسل دهم اینتل معرفی کرده است. هر دو خانواده با پروفایل اورکلاک Intel XMP سازگار هستند.

gskill-4.jpg

گروه نخست، دارای فرکانس 4400 مگاهرتز بوده و در ماژول‌های 8 تا 32 گیگابایتی، و کیت‌های حداکثر 64 گیگابایتی به فروش می‌رسند. بالاترین تایمینگ این خانواده CL19-26-26-46 است. هر دو خانواده برای پردازنده‌های نسل دهم اینتل طراحی شده و اینک جی اسکیل نیز تست‌های استرس سنگین را با مادربردهای ASUS ROG MAXIMUS XII FORMULA و ASUS ROG MAXIMUS XII APEX، و پردازنده‌های Core i7-10700K و Core i9-10900K منتشر کرده است.

gskill-3.jpg

تایمینگ کیت 16 گیگابایتی در فرکانس 4400 مگاهرتز، شامل دو ماژول 16 گیگابایتی، برابر با CL17-18-18-38 است. مادربردهای سری 400 از حداکثر 128 گیگابایت حافظه رم DDR4 پشتیبانی می‌کنند. دومین خانواده، با فرکانس 5000 مگاهرتز معرفی شده‌اند. امکان رسیدن به فرکانس بالای 4800 مگاهرتز در پردازنده‌های نسل دهم اینتل ممکن شده و اینک کاربران می‌توانند از فرکانس‌های رؤیایی در بخش DDR4 بهره‌مند شوند.

gskill-2.jpg

G.SKILL خانواده 5000 مگاهرتزی را به مانند سری اول، در ماژول‌های حداقل 8 و حداکثر 32 گیگابایتی تولید می‌کند. بیشینه تایمینگ این گروه نیز CL19 است. رم‌های 5 گیگاهرتزی جی اسکیل نیز با مادربرد MSI MEG Z490 GODLIKE و ASRock Z490 AQUA مورد بررسی قرار گرفته و نتایج تست‌های سنگین استرس آنها توسط این کمپانی منتشر شده است. هر دو خانواده از هم اکنون در بازارهای جهانی قابل تهیه هستند.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار