کد خبر: ۳۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 21
در واپسین روزهای نسل هشتم، سونی آخرین غافل گیری‌های خود را برای طرفداران پلی استیشن رو می‌کند. قطعا این یکی از بهترین سوپرایزهای لحظه آخری سونی برای نسل فعلی محسوب می‌شود.
به گزارش آی تابناک : در واپسین روزهای نسل هشتم، سونی آخرین غافل گیری‌های خود را برای طرفداران پلی استیشن رو می‌کند. قطعا این یکی از بهترین سوپرایزهای لحظه آخری سونی برای نسل فعلی محسوب می‌شود. باندل The Last of US II از قدرتمندترین کنسول حال حاضر سونی یعنی پلی استیشن 4 پرو به همراه تجهیزات جانبی طرح این بازی مورد انتظار، آتش بازی سازنده ژاپنی در روز گذشته بود.

تقریبا یک ماه دیگر یک ماجراجویی به یادماندنی در دومین قسمت عنوان زیبای The Last of US این بار با الی، شخصیت محبوب بازی آغاز خواهد شد و سونی برای طرفداران سفت و سخت شاهکار ناتی داگ، نسخه‌ای محدود از PS4 Pro با طرح این بازی همراه کرده که همزمان با انتشار قسمت دوم در تاریخ 19 ژوئن روانه بازار خواهد شد. بدنه این نسخه ویژه مات است و بر روی آن نقش خالکوبی الی نقش بسته که در عین سادگی، بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

PS4 Pro The Last of US Limited Edition

باندل The Last of US II با نقش خالکوبی الی در همه قطعات

علاوه بر خود کنسول، کنترلرهای این نسخه نیز طراحی ویژه‌ای دارند. بر روی بخش لمسی دوال شاک 4 عبارت The Last of US Part II نقش بسته و همان طرح تتو در سمت راست کنترلر دیده می‌شود. یک نسخه فیزیکی از بازی The Last of US Part II به همراه کد محتوای دیجیتالی مانند تم دانیمیک بازی، آواتارها و غیره نیز همراه این باندل ارزشمند است. قیمت PS4 Pro The Last of US Limited Edition از سوی سونی 399.99 دلار اعلام شده است. کنترلرهای این باندل به صورت جداگانه نیز با قیمت 64.99 دلار به فروش خواهند رسید.

 Gold Wireless Headset

اما باندل جذاب سونی به همینجا خاتمه پیدا نمی‌کند. کمپانی ژاپنی یک مجموعه کامل را برای طرفداران این بازی تدارک دیده و یک نسخه محدود از Gold Wireless Headset را نیز با بدنه مات مشکی رنگ رونمایی کرده که باز هم نقش برجسته خالکوبی الی بر روی آن خودنمایی می‌کند. این هدست با قیمت 99.99 دلار در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. آخرین قطعه پازل این باندل توسط سیگیت ساخته شده است. یک هارد دیسک اکسترنال ویژه جدیدترین اثر استودیو ناتی داگ با ظرفیت 2 ترابایت که باز هم خالکوبی الی بر روی آن با فناوری لیزر نقش بسته است. این هارد دیسک با کنسول‌های سری پلی استیشن 4 با نسخه نرم‌افزاری 4.50 یا بالاتر سازگاری دارد و می‌توان بیش از 50 بازی بر روی آن نصب کرد. قیمت این درایو 89.99 دلار اعلام شده است.  

هارد سیگیت Last of US Part II





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار