کد خبر: ۳۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 21
نام 55 مادربرد B550 توسط یکی از افشاگران مشهور یعنی momomo_us در فضای اینترنت منتشر شد. در یک غافلگیری غیر منتظره مشخص شده که ASRock بزرگ‌ترین لاین آپ مادربرد با این چیپست را با 15 مدل در اختیار دارد.
به گزارش آی تابناک : نام 55 مادربرد B550 توسط یکی از افشاگران مشهور یعنی momomo_us در فضای اینترنت منتشر شد. در یک غافلگیری غیر منتظره مشخص شده که ASRock بزرگ‌ترین لاین آپ مادربرد با این چیپست را با 15 مدل در اختیار دارد. لاین آپ این شرکت توسط مدل پرمیوم Taichi (که تصویر آن قبلا منتشر شده بود) رهبری می‌شود اما همچنین ما شاهد مدل Phantom Gaming Velocita در کنار Extreme4 و Steel Legend خواهیم بود. MSI نیز در این میان دومین لاین آپ بزرگ را با 14 مدل در اختیار دارد و البته که در این جا شاهد یک غافلگیری دیگر هستیم.

در ابتدا تصور می‌شد که MPG B550 Gaming Carbon مدل پرچمدار لاین آپ MSI باشد اما حالا مشخص شده که یک مدل MEG B550 Unify در صدر لاین آپ این شرکت وجود دارد. باقی مدل‌ها نیز شامل MPG Gaming Edge و MAG Tomahawk و MAG Mortar و MAG Bazooka می‌باشد. گیگابایت رتبه سوم از نظر تعدد بُرد را با 12 مدل به خود اختصاص داده که رهبری آنها نیز به عهده یک مدل Aorus Master خواهد بود. به علاوه چندین مدل دیگر Aorus Gaming با این چیپست مانند PRO و Elite به همراه نمونه‌های Mini ITX آنها وجود دارد.

ایسوس برنامه دارد تا 11 مادربرد را با چیپست جدید تیم سرخ عرضه کند و این شامل سری بُردهای ROG Strix یعنی Strix E و Strix F و مدل Mini ITX یعنی Strix I می‌شود. سه نمونه TUF Gaming هم در نظر گرفته شده در حالی که باقی لاین آپ را سری Prime تشکیل خواهند داد. Biostar و همینطور SOYO در جمع دو مدل را در اختیار دارند. انتظار می‌رود که AMD چیپست B550 را در اواسط ماه ژوئن به بازار عرضه کند. نام 55 مادربرد B550 نشان از آماده بودن اکثر تولید کنندگان برای عرضه محصولات جدید خود دارد که احتمالا فروش بهتری را از نمونه‌های گران قیمت X570 تجربه خواهند کرد.

نام 55 مادربرد B550 متعلق به ازراک
نام 55 مادربرد B550 متعلق به ایسوس
نام 55 مادربرد B550 متعلق به گیگابایت و بایوستار
نام 55 مادربرد B550 متعلق به MSI و SOYO




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار