کد خبر: ۳۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 21
خرید و انتخاب هوشمند دوچرخه

خرید و انتخاب هوشمند هر کالایی وقتی شکل می‌گیرد که شما از قبل، در مورد ویژگی‌های کلی آن محصول اطلاعات کاملی کسب کرده باشید. خریددوچرخهنیز مثل هر کالا یا وسیله‌ی دیگری نیازمند برخورداری از چنین اطلاعاتی است. علاوه بر این به‌جرات می‌توان گفت که با توجه به مشخصات فنی متعدد و انواع دسته‌بندی‌های دوچرخه، نیاز به اطلاعات شکل جدی‌تری به خود می‌گیرد. بر همین اساس در این راهنمای خرید دوچرخه تلاش می‌کنیم با ارائه‌ی اطلاعاتی جامع و همچنین ضروری، به شما در انتخاب دوچرخه‌ مورد نظرتان کمک کنیم تا در نهایت با انتخاب دوچرخه‌ای مناسب، از این ورزش لذت بیشتری ببرید.

دوچرخه‌ها بر اساس محیط‌هایی که در آن استفاده می‌شوند، طراحی‌ خاصی که دارند و نیز جنسیت افرادی که از آن استفاده می‌کنند، به چندین دسته‌ی مختلف تقسیم می گردند.

فروشگاه آریا چرخ به عنوان بزرگترین فروشگاه دوچرخه ، لوازم جانبی و قطعات یدکی از برندهای معتبر همانند جاینت ، اسکات ، شیمانو تمام تلاش خود را در جهت ارائه اجناس با کیفیت و در سطح روز دنیا به کار بسته است تا با مشاوره دقیق و کامل به شما بهترین دوچرخه ممکن با توجه به نوع نیازتان را معرفی و با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. شما همچنین در فروشگاه آریا چرخ رنج وسیعی از لوازم جانبی و قطعات یدکی اصلی را در حیطه انتخاب خود خواهید داشت تا به راحتی و آرامش خاطر به خرید بپردازید .

خرید و انتخاب هوشمند دوچرخه

دوچرخه های جاده: سرعت بیشتر

همان گونه که از نام این دوچرخه پیداست از آن برای جاده ها و بیشتر سرعت های بالا استفاده می گردد. این دوچرخه هاشامل لاستیک های نازک تری می باشند که به شما کمک میکند بیشترین سرعت را برای حداقل تلاش خود داشته باشید.


دوچرخه کوهستان: انتخابی درست برای زمین های ناهموار

دوچرخه های کوهستان با لاستیک هایی سخت و مقاوم تولید گردیده اند، که میتوان از آن در هر سطحی استفاده کرد.آن ها علاوه بر این ترمزهای قدرتمندی دارند که از دیسک های سبک موتور سیکلت استفاده می کنند و خودروهای گرانتر برای کنترل درست در زمین های سخت. دنده ها به طوری طراحی شده اند که شما را از زمین های شیب دار و صعب العبور پایین بیاورد و دارای طیف گسترده ای از شیب های مختلف باشد.


دوچرخه های هیبریدی: بهترین انتخاب برای مسافرت های کوتاه

از جمله برترین ایده های استفاده از دوچرخه های ترکیبی می باشد که هم شامل ویژگی های دوچرخه های کوهستان هستند و هم مشخصات دوچرخه جاده ای.

دوچرخه های هیبریدی اغلب از ترمزهای دیسک قوی تر استفاده میکنند که عمل کرد بهتری در هوای مرطوب دارند. آنها همچنین به خودروهای زیادی مجهز شده اند که به شما امکان میدهد تا در مسیرهای سربالا به آسانی حرکت کنید.


دوچرخه مسافرتی: گزینه ای مناسب برای مسافرت

امروزه استفاده از دوچرخه های هیبریدی اغلب برای مسافرت های کوتاه و بین شهری مناسب می باشند، ولی دوچرخه های مسافرتی برای ماجراجویی ها و مسافرت های طولانی ساخته شده اند. این دوچرخه ها لاستیک های ضخیم تری دارند ولی سعی شده است طوری طراحی شوند تا عملکرد دوچرخه جاده را نیز داشته باشند. همچنین این دوچرخه ها برای حمل بارهای بسیار سنگین تولید شده اند.

دوچرخه های شهری: مناسب برای رفت و آمده ای داخل شهر

این دوچرخه ها یک گزینه مناسب برای رفت و آمدهای کوتاه داخل شهری می باشند.آنچه در مورد این سبک دوچرخه جذاب می باشد، سادگی ، عملی و استحکام آن است.مورد دیگر این است که آنها بسیار سبک به نظر می رسند ، هر چند سواری با آن ها آسان است اما برای رفتن به کوه و تپه مناسب نیستند

خرید و انتخاب هوشمند دوچرخه
دوچرخه برقی: بیشتر دوچرخه سواری کنید

در صورتی که قصد دارید هنگام رفتن به سر کار کمتر عرق کنید یا تناسب اندام خوبی ندارید، دوچرخه های برقی یا دوچرخه الکترونیکی با کمک موتور قدرتمند، بسیار انتخاب خوبی هستند ، چون به شما کمک می کند تا مدت زمانی بیشتری دوچرخه سواری کنید. قوانین در کشورهای مختلف تفاوت دارند، اما در انگلستان شما می توانید با سرعت25 کیلومتر در ساعت / 15.5 مایل در ساعت با آن ها در جاده سواری کنید.

بیشتر: خرید دوچرخه برقی در تهران


دوچرخه های الکترونیکی قدرتمند تری (بعضی دارای موتور گازسوز ) وجود دارند، ولی در برخی از کشورها از جمله انگلیس ، اینها به عنوان موتور سیکلت طبقه بندی می شوند و بنابراین باید مطابق با همان قوانین (بیمه ، کلاه ایمنی و غیره) با آن ها برخورد شود.


دوچرخه های تاشو: اگر فضای کمتری دارید / برای حمل و نقل عمومی مناسب هستند

اگر لازم است کمی سواری را با قابلیت حمل و نقل شهری ترکیب کنید ، هیچ چیز بهتر از یک دوچرخه تاشو نیست. آنها برای مسافرت های کوتاه مناسب هستند به خصوص در جایی که فضای قرار دادن دوچرخه نباشد. قابلیت حمل آنها به معنای ایده آل بودن آنهاست وقتی ممکن است مجبور شوید از قطار یا اتوبوس استفاده نمایید. در هر صورت دوچرخه های تاشو اولین و بهترین انتخاب برای دوچرخه سواری نیستند.


دوچرخه کودکانه: بهترین برای ... بچه ها!

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که نیازهای کودکان بسته به سن و توانایی آنها متفاوت است. سایز مناسب دوچرخه در خرید دوچرخه برای کودک به گونه ای است که پای کودک با نشستن بر روی زین به آسانی به پدال دوچرخ برسد. علاوه بر این کودک با ایستادن بتواند به راحتی پایش را بر روی زمین بگذارد. دست فرزندتان باید به راحتی به فرمان برسد و فرزند باید تسلط کامل به ترمز دوچرخه داشته باشد. نشیمنگاه کودک هم باید متناسب با شرایط فیزیکی او باشد به طوری که هنگام نشستن فضای خالی کمی باقی بماند.

منتشر کننده: خدمات سئو مهام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار