کد خبر: ۳۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 20
اگر همه برنامه ریزی‌های سامسونگ طبق زمان پیش برود و با توجه به ویروس کرونا، زمان رونمایی از محصول جدید سری نوت این کمپانی بهم نریزد، باید کمتر از چند ماه دیگر شاهد رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 پلاس باشیم.
به گزارش آی تابناک : اگر همه برنامه ریزی‌های سامسونگ طبق زمان پیش برود و با توجه به ویروس کرونا، زمان رونمایی از محصول جدید سری نوت این کمپانی بهم نریزد، باید کمتر از چند ماه دیگر شاهد رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 پلاس باشیم. همین موضوع باعث قدرت گرفتن شایعات درباره این دو دستگاه می‌شود. دوربین 108 مگاپیکسلی گلکسی نوت 20 پلاس برخلاف چیزی که کاربران تصور می‌کردند، همانند موردی که در گلکسی اس 20 الترا استفاده شده است نخواهد بود و به احتمال زیاد سامسونگ تغییراتی در این سنسور تا زمان رونمایی دستگاه انجام خواهد داد.
گلکسی نوت 10

دوربین 108 مگاپیکسلی گلکسی نوت 20 پلاس با تغییرات جدید همراه خواهد بود

سنسور 108 مگاپیکسلی گلکسی نوت 20 پلاس به احتمال زیاد از لنز جدید با زاویه دید بهتر استفاده کند. همین مورد باعث خواهد شد تا مشکلات فوکوس نبودن برخی از لبه‌های سوژه‌های مختلف که درحال حاضر شاهد آن هستیم در این دستگاه به طور کامل رفع شود. بنابراین فعلا نباید منتظر استفاده سامسونگ از دوربین 150 مگاپیکسلی باشیم. اگرچه احتمال اینکه استفاده از این سنسور برای نسخه ویژه‌ای از سری Note 20 در نظر گرفته شده باشد نیز وجود دارد اما هنوز خبری از Note 20 Ultra نشده است پس این شایعه را می‌توان نادیده گرفت.

ظرفیت باتری گلکسی نوت 20 پلاس برخلاف گلکسی اس 20 الترا یک ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که اگر این مقدار را با نرخ بروزرسانی 120 هرتز ترکیب کنیم باید شاهد نمره باتری متوسط رو به بالا از این دستگاه در تست‌های GsmArena باشیم.

به غیر از دوربین اصلی، مشخصات دوربین تل فوتوی این دستگاه نیز در دسترس قرار گرفته است. متاسفانه خبری از استفاده از سنسور 48 مگاپیکسلی گلکسی اس 20 الترا در این دستگاه نیست اما به احتمال زیاد این دستگاه از سنسور 68 مگاپیکسلی با قابلیت زوم هیبریدی برای ثبت تصاویر تل فوتوی خود استفاده خواهد کرد. درست چیزی که هم اکنون در دو دستگاه گلکسی اس 20 و گلکسی اس 20 پلاس با سنسور 48 مگاپیکسلی شاهد آن هستیم.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار