کد خبر: ۳۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 20
متأسفانه با دامنه جعلی Prince of Persia 6 امیدها برای بازگشت شاهزاده پارسی به یأس تبدیل شد. چند روز پیش بود که دامنه‌ای با همین نام به ثبت رسید که گزارش شده بود این امر توسط یوبی سافت انجام شده اما حالا این دامنه برای فروش قرار گرفته است.
به گزارش آی تابناک : متأسفانه با دامنه جعلی Prince of Persia 6 امیدها برای بازگشت شاهزاده پارسی به یأس تبدیل شد. چند روز پیش بود که دامنه‌ای با همین نام به ثبت رسید که گزارش شده بود این امر توسط یوبی سافت انجام شده اما حالا این دامنه برای فروش قرار گرفته است.

در گزارش قبلی احتمال ساخت یک عنوان Prince of Persia جدید به علت ثبت دامنه جدید Prince of Persia 6 منتشر شده بود. این دامنه روی DNS یوبی سافت تنظیم شده بود تا مشروعیت خود را قوت بخشد.

متأسفانه حالا به نظر می‌رسد که ثبت دامنه Prince of Persia 6 یک شوخی ناخوشایند بوده زیرا حالا برای فروش قرار گرفته است. ظاهرا یک نفر قصد داشته از این راه پول خوبی کسب کند زیرا در حال حاضر با باز کردن این دامنه به صفحه‌ای با متن "این دامنه طی روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌ها جهانی به اشتراک گذاشته شده و در گوگل بیش از 15000 نتیجه برای آن یافت می‌شود".

دامنه جعلی Prince of Persia 6

کورسوی امید علی رغم دامنه جعلی Prince of Persia 6 باقیست

در حالی که این موضوع به شکل کامل شایعات ساخت یک نسخه جدید Prince of Persia توسط یوبی سافت را رد نمی‌کند اما دامنه ثبت شده باعث شده تا بسیاری تصور کنند معرفی این عنوان بسیار نزدیک است.

برای سال‌ها خبر ساخت یک Prince of Persia جدید در فضای اینترنت منتشر می‌شود. این اواخر نیز منابع مختلفی به بازسازی سه گانه این عنوان اشاره دارند. البته در این میان افشاگر معروف Shinobi اعلام کرد شایعات مربوط بازسازی سه گانه صحیح نیست.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار