کد خبر: ۳۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 19
اینتل کم کم آماده می‌شود تا طراحی پایین رده خود را برای راه حل‌های Embedded به روزرسانی کند. به لطف افشاگر مشهور rogame که بنچمارک جدیدی را پیدا کرده حالا از پردازنده Jasper Lake با گرافیک Gen11 خبر دار شده‌ایم.
به گزارش آی تابناک : اینتل کم کم آماده می‌شود تا طراحی پایین رده خود را برای راه حل‌های Embedded به روزرسانی کند. به لطف افشاگر مشهور rogame که بنچمارک جدیدی را پیدا کرده حالا از پردازنده Jasper Lake با گرافیک Gen11 خبر دار شده‌ایم. نتایج بنچمارک یک پردازنده چهار هسته چهار رشته‌ای با فرکانس پایه 1.1 گیگاهرتز و 1.12 گیگاهرتز بوست را نشان می‌دهند.

اگر چه که این سرعت کلاک‌ها پایین تلقی می‌شوند اما این تنها یک نمونه اولیه بوده و فرکانس‌های واقعی بسیار بالاتر و در حدود 3 گیگاهرتز خواهند بود. این پردازنده در کنار 32 گیگابایت حافظه DDR4 SODIMM مشاهده شده.

پردازنده Jasper Lake با گرافیک Gen11

پردازنده Jasper Lake با گرافیک Gen11 قرار است جایگزینی برای Gemini Lake باشد و از معماری Tremont استفاده خواهد کرد که برای سناریوهای کم مصرف طراحی شده است. این معماری روی نود 10 نانومتری اینتل توسعه یافته و پردازنده‌های x86 را به رنج وسیعی از سیستم‌های Embedded ارائه می‌کند. اگر چه که این بنچمارک مشخص نکرده چه گرافیکی با این پردازنده همراه شده اما rogame پیش بینی می‌کند که اینتل از گرافیک‌های نسل یازده یا Gen11 استفاده خواهد کرد که به روزرسانی مناسبی نسبت به گرافیک Gen9.5 سری Gemini Lake خواهد بود. همین ارتقا به تنهایی باعث خروجی بهتر برای نمایشگر و البته سرعت بالاتر می‌باشد.



منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار