کد خبر: ۳۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 18
در گذشته شرکت هواوی از نسخه 5G گوشی‌های سری Mate 30 ،P40 و Nova 7 رونمایی کرده است، حال این شرکت به دنبال معرفی اولین گوشی اقتصادی 5G از سری Enjoy است.
به گزارش آی تابناک : در گذشته شرکت هواوی از نسخه 5G گوشی‌های سری Mate 30 ،P40 و Nova 7 رونمایی کرده است، حال این شرکت به دنبال معرفی اولین گوشی اقتصادی 5G از سری Enjoy است. امروز هواوی ما انتشار پوستر تبلیغاتی اعلام کرد که در تاریخ 4 خرداد از گوشی Enjoy Z 5G به عنوان ارزان‌ترین گوشی هوشمند مجهز به 5G رونمایی خواهد کرد.

هواوی با انتشار پوستر تبلیغاتی تاریخ رسمی معرفی گوشی 5G اقتصادی Enjoy Z را مشخص کرد اما تا به امروز اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی این محصول نیز منتشر نشده است؛ البته در پوستر تبلیغاتی بخش‌هایی از طراحی گوشی Enjoy Z 5G قابل مشاهده است که به لبه‌های خمیده اطراف بدنه آن اشاره دارد.

برخی از منابع خبری معتقدند که این گوشی همان نسخه ری‌برند شده Honor X10 5G است و از نظر طراحی ظاهری و مشخصات فنی هیچ تفاوتی با این محصول ندارد؛ البته این موضوع بیشتر جنبه پیش‌بینی دارد و در حال حاضر قابل تایید نیست. گوشی Honor X10 5G اخیراً با صفحه نمایش 6.63 اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD+ مجهز شده است که از نرخ بروزرسانی تصویر 90 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

شرکت آنر در این محصول از تراشه Kirin 820 5G به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره سازی داخلی 256 گیگابایت استفاده کرده است. در این محصول از دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی عریض به همراه سنسورهای 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی عمق سنج استفاده شده است؛ همچنین دوربین سلفی این محصول به یک سنسور 16 مگاپیکسلی با مکانیزم بیرون جهنده مجهز شده است.

آنر برای تامین انرژی مورد نیاز این محصول از باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 22.5 واتی استفاده کرده است و قیمت پایه 280 دلار را برای آن در نظر گرفته است. در نهایت انتظار می‌رود که گوشی Enjoy Z 5G هواوی با مشخصات مشابه این محصول روانه بازار شود.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار