کد خبر: ۳۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 18
شرکت MSI کهید طولایی در تولید کامپیوترهای رومیزی AIO دارد، دو سری جدید از کامپیوترهای All In One خود را برای کاربردهای گوناگون معرفی کرد. از زیبایی ظاهری تا عملکرد بالا و سخت افزارهای جدید. کامپیوترهایی که می‌توانند جایگزین کیس های بزرگ شده و تنها در ابعاد یک مانیتور، تمامی پردازش‌های ما را بر عهده گیرند.
به گزارش آی تابناک : شرکت MSI کهید طولایی در تولید کامپیوترهای رومیزی AIO دارد، دو سری جدید از کامپیوترهای All In One خود را برای کاربردهای گوناگون معرفی کرد. از زیبایی ظاهری تا عملکرد بالا و سخت افزارهای جدید. کامپیوترهایی که می‌توانند جایگزین کیس های بزرگ شده و تنها در ابعاد یک مانیتور، تمامی پردازش‌های ما را بر عهده گیرند. با PRO 24X 10M و PRO 16T 10Mها آشنا شوید.

کامپیوترهای همه کاره PRO 24X 10M زیبا و کاربردی
نخستین محصول MSI، شامل کامپیوترهای PRO 24X 10M می‌شود. این سری با طراحی بسیار باریک و زیبا، و حاشیه ناچیز نمایشگر طراحی شده است. حاشیه نمایشگر در این خانواده تنها 2.5 میلی متر بوده و ضخامت کلی نیز 6.5 میلی متر است. پایه فلزی و متریال مستحکم، ارزش خرید آن را افزایش داده است. PRO 24X 10Mها از نمایشگر 23.8 اینچی بهره برده و برای کاربردهای طراحی، تجاری و تخصصی طراحی شده است.

000-MSI-AIO-2.jpg

PRO 24X 10Mها از پردازنده‌های نسل دهم اینتل در سری Intel Core استفاده کرده و در پیکربندی‌های متفاوت عرضه خواهند شد. MSI در بخش نمایشگر از پنل های IPS با دقت رنگ و شدت روشنایی بالا بهره گرفته است. در بخش ذخیره سازی، یک هارد دیسک 2.5 اینچی در کنار یک SSD M.2 نوع NVME برای این مدل در نظر گرفته شده است.

این کامپیوتر دارای دو درگاه شبکه LAN بوده و از شبکه بدون سیم Wi-Fi نیز برخوردار شده است. یک صفحه کلید و ماوس بدون سیم نیز در کنار این کامپیوتر به خریداران ارائه می‌شود.

کامپیوترهای PRO 16T 10M با قدرت بالا و I/Oهای متفاوت
دومین محصول MSI، کامپیوترهای PRO 16T 10M هستند. این خانواده زیبایی سری اول را نداشته اما کاربردهای متفاوتی را دنبال می‌کند. وجود چندین درگاه COM، امکان اتصال محصولاتی نظیر انواع بارکد خوان، POS و محصولات مشابه را فراهم کرده است. PRO 16T 10M دارای پورت اختصاصی برای چاپگر و یا اسکنرها است. PRO 16T 10Mها نیز به پردازنده‌های نسل دهم اینتل، در انواع مدل‌ها مجهز شده است.

000-MSI-AIO-3.jpg

در داخل کامپیوتر، یک درایو SSD M.2 نوع NVME و یک هارد دیسک 2.5 اینچی تعبیه شده است. با این وجود اگر خواهان ارتقاء و یا اتصال یک ذخیره ساز 2.5 اینچی دیگر، نظیر SSD یا HDD باشید، MSI از یک Caddy اختصاصی در طراحی آن بهره گرفته است. کاربران می‌توانند به سرعت یک ذخیره ساز دیگر را به صورت خارجی به آن متصل کنند. این خانواده نیز به دو درگاه شبکه LAN گیگابیتی مجهز شده‌اند.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار