کد خبر: ۳۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 18
اواخر ما گذشته کمپانی Ubisoft سرانجام از بازی Assassin’s Creed Valhalla رونمایی کرد و در مورد مضمون آن می‌دانیم که این نسخه از بازی در رابطه با وایکینگ‌ها است. اما متأسفانه تاریخ انتشار Assassi’s Creed Valhalla اعلام نشده است.
به گزارش آی تابناک : اواخر ما گذشته کمپانی Ubisoft سرانجام از بازی Assassin’s Creed Valhalla رونمایی کرد و در مورد مضمون آن می‌دانیم که این نسخه از بازی در رابطه با وایکینگ‌ها است. اما متأسفانه تاریخ انتشار Assassi’s Creed Valhalla اعلام نشده است.

البته در حالی که یوبی‌سافت به طور رسمی از انتشار این بازی چیزی نگفته است، آمازون از این موضوع پرده برداشته است و در حالی که صفحه فروش این بازی در آمازون ایتالیا ویرایش شده است این فروشگاه تاریخ انتشار عنوان AC Valhalla را 15 اکتبر (24 مهر) اعلام کرده است. البته باید در نظر داشت که در اینترنت هیچ چیز فراموش نمی‌شود و کاربران توانسته‌اند عکسی از قبل از ویرایش این صفحه دریافت کنند.

به نظر می‌رسد این تاریخ برای انتشار بازی AC Valhalla درست باشد زیرا در هفته گذشته یک خرده فروش کوچک اسکاندیناوی تاریخ 16 اکتبر (25 مهر) را زمان انتشار این نسخه بازی اعلام کرده بود. این شایعه هنوز ثابت نشده است، اما تا الان با توجه به انتشار این عکس از آمازون کمی باورپذیرتر شده است. البته این دوتاریخ دارای یک روز اختلاف هستند اما باید در نظر داشت که احتمالا تاریخ انتشار این بازی هفته آخر مهر ماه می‌باشد.

تاریخ انتشار Assassin's Creed Valhalla

باید برای تأیید این موضوع تا اعلام رسمی شرکت Ubisoft برای تاریخ انتشار این بازی صبر کرد. با توجه به وضعیت کنونی جهان احتمال زیادی وجود دارد که تاریخ انتشار Assassin’s Creed Valhalla تغییر نماید. این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که سری بازی‌های AC معمولا در ماه اکتبر به بازار عرضه می‌شوند (برای مثال نسخه‌های Syndicate، Origins و Odyssey نیز در همین ما اکتبر به بازار عرضه شده‌اند) بنابراین این تاریخ‌های فاش شده به احتمال خیلی زیاد درست باشد.

اگر در مورد بازی Assassin’s Creed Valhalla اطلاعاتی ندارید در اینجا برخی از ویژگی‌های این بازی می‌توانید ملاحظه نمایید.

تاریخ انتشار Assassin's Creed Valhalla

ویژگی‌های بازی AC Valhalla

وجود حملات حماسی:

می‌توانید مردم خود را در حملات گسترده علیه ارتش‌ها و قلعه‌های ساکسون رهبری کنید و نفوذ خود را بسیار فراتر از مرزهای خود گسترش دهید. فرماندهی مهاجمان را انجام داده و حملات شگفت‌انگیز و برق‌آسا را برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید ثروت دشمنان خود را برای قبیله خود بیاورد.

سبک مبارزاتی جالب:

سبک مبارزات بی‌رحمانه یک مبارز وایکینگ را خواهید داشت و از تبر دوتایی، شمشیر‌ها و یا حتی سپرها در برار دشمنان استفاده خواهید کرد. تاکتیک خود را انتخاب کرده و مخالفان را در نبردهای نزدیک از بین ببرید و یا آن‌ها را با کمان بزنید و از تیغ‌های مخفی خود برای کشتن آن‌ها استفاده کنید.

حماسه وایکینگی خود را بنویسید:

مکانیک پیشرفته RPG بازی AC Valhalla روش‌های جدیدی را برای ارتقاء به عنوان یک جنگجو و یک رهبر به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید بر دنیای خود تأثیر بگذارید و در کنار آن مهارت‌ها و تجهیزات متناسب خود را داشته باشید. می‌توانید برای رشد قلمرو خود در سراسر انگلیس با جنگ‌ها و نبردهای وحشیانه و پیشبرد یورش‌های آتشین خود این کار را انجام دهید و یا با استراتژی و عقل و خرد این کار را نمایید. هر انتخابی که در جنگ‌ها و مکالمات خود داشته باشید مسیر عظمت شما را می‌سازد.

شهرهای خود را بزرگ کنید:

با جذب اعضای جدید برای قبیله و ساختن مکان و ساختمان‌های جدید و ارتقاء آن‌ها می‌توانید شهرهای خود را بزرگ کنید. با ساختن یک پادگان، سربازان بهتری بدست آورید، سلاح‌های خود را در آهنگری بهبود ببخشید، برای شخصی سازی شخصیت خود یک سالن تتو باز کنید و ویژگی‌های بسیار دیگر.

مزدوران خود را به اشتراک بگذارید:

وایکینگ‌های مزدور خود را برای به اشتراک گذاری آنلاین ایجاد کرده و شخصی‌سازی کنید و وقتی‌ در کنار دوستانتان برای به دست آوردن غنائم بجنگید. مزدوران ایجاد شده توسط بازیکنان دیگر را جذب کنید و قدرت نیروهای خود را افزایش دهید.

Assassin’s Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed Valhalla برای کامپیوتر، Xbox One و Xbox Series X همچنین PS4 و PS5 عرضه خواهد شد.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار