کد خبر: ۳۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 18
صرف نظر از اینکه کرونا جان چه تعداد انبوهی از انسان‌ها را در سراسر جهان گرفت، این ویروس آسیب بزرگی به بسیاری از مشاغل، خصوصا صنعت تولید زد. به هر حال در کارخانجات افراد زیادی با فاصله کمی با یکدیگر فعالیت می‌کنند و در دوران همه‌گیری بیماری، اکثر آنها به حالت تعطیلی درآمدند.
به گزارش آی تابناک : صرف نظر از اینکه کرونا جان چه تعداد انبوهی از انسان‌ها را در سراسر جهان گرفت، این ویروس آسیب بزرگی به بسیاری از مشاغل، خصوصا صنعت تولید زد. به هر حال در کارخانجات افراد زیادی با فاصله کمی با یکدیگر فعالیت می‌کنند و در دوران همه‌گیری بیماری، اکثر آنها به حالت تعطیلی درآمدند. تولیدکنندگان چینی یا کارخانجاتی که در این کشور فعالیت می‌کردند بیش از بقیه در این دوران آسیب دیدند. زیان بزرگ فاکسکان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه‌های الکترونیکی در جهان این موضوع را به خوبی تائید می‌کند.

زیان بزرگ فاکسکان در سه ماهه نخست 2020

کمپانی فاکسکان روز جمعه گزارش عملکرد مالی خود در سه ماهه نخست 2020 را منتشر کرد که نشان دهنده تاثیرات منفی کرونا بر این شرکت در دوران اوج این ویروس است. درآمد سالیانه این شرکت در طول سه ماهه ابتدایی سال میلادی جاری 12 درصد کاهش یافته و به 31.2 میلیارد دلار رسیده است. در حالیکه حاشیه سود در مقایسه با همین دوره از سال قبل 28 درصد افت کرده و به 1.40 میلیارد دلار تنزل یافته است. درآمد سالیانه حاصل از هر سهم نیز 89 درصد سقوط کرده است. اما خبر خوب برای سهامداران و مصرف‌کنندگان این کمپانی این است که این اوضاع بد رو به اتمام است.

فاکسکان، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قراردادی در دنیا در گزارشی اعلام کرده تمامی واحدهای تولیدی این کمپانی در چین در حالت ادامه فعالیت خود به شکل کاملا نرمال هستند. همچنین کارخانجات فاکسکان در ویتنام نیز شرایط مناسبی دارند. خط تولیدهای این شرکت در مناطق شمال شرق آسیا، جنوب شرق آسیا، اروپا و امریکای شمالی نیز به همین ترتیب فعالیت تولیدی نرمالی دارند. تنها مناطقی که به گفته فاکسکان، هنوز در تعطیلی به سر می‌برند، کشورهای هند و مکزیک هستند. از اوایل ماه مارس کرونا دیگر تاثیرات جدی خود را بر صنعت تولید تحمیل کرد. میلیون‌ها نفر تقریبا شغل خود را از دست دادند و عده ای در خانه مشغول کار شدند. اما حالا وضعیت به مراتب بهتر شده و با ریتم مناسبی، جهان در حالت بازگشت به روال عادی خود است.    





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار