کد خبر: ۳۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 18
عناوین رایگان شده جدید Epic Games ممکن است پیش از اعلام رسمی منتشر شود. شایعاتی منتشر شده است که ممکن است در چند روز آینده برخی از بازی‌ها در این فروشگاه به صورت رایگان قرار بگیرند.
به گزارش آی تابناک : عناوین رایگان شده جدید Epic Games ممکن است پیش از اعلام رسمی منتشر شود. شایعاتی منتشر شده است که ممکن است در چند روز آینده برخی از بازی‌ها در این فروشگاه به صورت رایگان قرار بگیرند.

همانطور که اعلام شد و مورد پوشش علاقه مندان به بازی‌های کامپیوتری قرار گرفت، GTA V در حال حاضر برای استفاده از طریق فروشگاه Epic Games رایگان شده است و اگر بتوان راهی برای پیدا کردن عناوین رایگان شده بعدی Epic Games پیدا کرد می‌تواند کاربران بسیاری را خوشحال نماید.

در Reddit تصویری نمایش داده شده است که امکان دارد عناوین بعدی رایگان شده فروشگاه Epic Games باشد اما تا کنون به صورت رسمی صحت این تصویر تأیید نشده است.

معرفی عناوین رایگان شده جدید Epic Games

عناوین رایگان شده جدید Epic Games

تا الان تنها عنوان تأیید شده GTA V است که به صورت محدود تا 21 می (1 خرداد) به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است.

بعد از رایگان شدن محبوب‌ترین عنوان Rockstar یعنی بازی GTA V، طرفداران بازی Civilization VI نیز ممکن است این بازی را به صورت رایگان تجربه کنند. بازی Sid Meier’s Civilization VI آخرین نسخه از این بازی بوده که قرار است در 21 می (1 خرداد) در این فروشگاه قرار گیرد.

بازی بعدی نسخه Borderlands – The Handsome Collection است که امکان دارد هفته بعد از آن در تاریخ 28 می (8 خرداد) در فروشگاه Epic Games قرار بگیرد و آخرین بازی احتمالی بازی ARK Survival Evolved است که در تاریخ 15 خرداد به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

همچنین شایعاتی در حال پخش است که ممکن است بازی محبوب The Witcher 3: Wild Hunt نیز در فروشگاه Epic Games رایگان شود. این عناوین در همان تاریخ معرفی GTA V رایگان به بانک اطلاعاتی Epic Games اضافه شدند، اما از آنجا که بازی کمپانی CD Projekt Red در حال حاضر بخشی از Mega Sale Epic است این موضوع کمی بعید به نظر می‌رسد.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار