کد خبر: ۳۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 17
توسعه دهنده و سازندگان بازی‌ها، این روزها به یکی از بهترین منابع به منظور استخراج اطلاعات در زمینه کنسول‌های بازی نسل نهم مبدل شده است. این بار نوبت به مدیر تیم سازنده بازی Scorn رسیده است تا به شما در زمینه قدرت CPUهای کنسول‌های Xbox Series X و PlayStation 5 بگوید.
به گزارش آی تابناک : توسعه دهنده و سازندگان بازی‌ها، این روزها به یکی از بهترین منابع به منظور استخراج اطلاعات در زمینه کنسول‌های بازی نسل نهم مبدل شده است. این بار نوبت به مدیر تیم سازنده بازی Scorn رسیده است تا به شما در زمینه قدرت CPUهای کنسول‌های Xbox Series X و PlayStation 5 بگوید. SSD را کنار بگذارید؛ پردازنده‌ای بسیار قوی‌تر است گذشته!

استودیوی Ebb Software، در حال حاضر بر روی یک ژانر وحشت در سبک مبارزه برای بقا (Scorn) مشغول به کار است. این بازی در کمپین Kickstarter بودجه مورد نیاز خود را دریافت کرد. مدیر این شرکت در زمینه سخت افزار و قدرت کنسول‌های بازی نسل نهم اطلاعاتی را ارائه کرده است که تا حدودی با دیگر داده‌های ما متفاوت است.

آقای Ljubomir Peklar، مدیر عامل استودیوی Ebb Software، در مصاحبه‌ای که به تازگی انجام شده است گفت: در حال حاضر بسیاری از اخبار و مطالب روزانه، در حوزه سرعت درایوهای SSD کنسول بازی نسل نهم (PlayStation 5 و Xbox Series X) است. اگر چه سرعت ذخیره ساز نیمه هادی این کنسول‌ها بسیار بالا است، اما آن چیزی که بیشترین جهش از نسل قبل تا کنون را به همراه داشته است، بخش پردازنده‌های کنسول‌های نسل نهم است.

XBOXXX-1.jpg

بسیاری از کاربران و رسانه‌ها، درایوهای SSD را به عنوان بزرگ‌ترین جزء تغییر یافته در کنسول‌های نسل نهم می‌بینند. بله؛ یک درایو SSD با افزایش سرعت نقل و انتقال، کمک شایانی به ما کرده و وجود آن الزامی است؛ اما این CPUها هستند که بزرگ‌ترین جهش را از نسل قبل تا کنون ارائه می‌دهند. در کنسول‌های قبلی نظیر PlayStation 4، شاهد استفاده از معماری قدیمی Jaguar بودیم. اینک این معماری با ZEN2 به‌روزرسانی شده و قدرت آن در اجرای بازی‌ها خیره کننده است.

XBOX-X-S-1.jpg

توان پردازنده‌های نسل نهم به نسبت نسل هشتم تا چند برابر افزایش یافته و حتی بسیاری از استودیوها نظیر Ebb Software، دیگر بازی‌های در دست ساخت را برای کنسول‌های نسل هشتم ارائه نمی‌دهند. مدیر این استودیوی صربستانی به طور رسمی تأیید کرده است که پروژه در دست ساخت آنها با کمی تغییر، اینک تنها برای کنسول‌های بازی نسل نهم و کامپیوترهای PC توسعه پیدا می‌کند.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار