کد خبر: ۳۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 17
سومین بتای مربوط به سیستم عامل Oxygen OS به تازگی برای وان پلاس 7T و 7T پرو منتشر شده است. این بروزرسانی به غیر از تغییراتی که در بخش‌های دیگر این دو دستگاه داشته، فیلم برداری 960 فریم OnePlus 7T و 7T Pro نیز بلاخره بعد از درخواست کاربران آورده شده است تا رنج کاربردی این دستگاه در بخش ضبط ویدیو‌های صحنه آهسته بیشتر از قبل شود.
به گزارش آی تابناک : سومین بتای مربوط به سیستم عامل Oxygen OS به تازگی برای وان پلاس 7T و 7T پرو منتشر شده است. این بروزرسانی به غیر از تغییراتی که در بخش‌های دیگر این دو دستگاه داشته، فیلم برداری 960 فریم OnePlus 7T و 7T Pro نیز بلاخره بعد از درخواست کاربران آورده شده است تا رنج کاربردی این دستگاه در بخش ضبط ویدیو‌های صحنه آهسته بیشتر از قبل شود.

به غیر از فیلم برداری 960 فریم OnePlus 7T ، یکی از قابلیت‌هایی که کاربران وان پلاس چند وقتی بود درخواست آن را داشتند، اضافه شدن قابلیت ضبط ویدیو 4K با استفاده از دوربین الترا واید بود. این دو دستگاه در ابتدای عرضه خود فاقد ضبط چنین کیفیتی با استفاده از دوربین الترا واید خود بودند اما خوشبختانه بلاخره در سومین بتای Oxygen OS شاهد اضافه شدن این مورد نیز هستیم.

وان پلاس 7T

فیلم برداری 960 فریم OnePlus 7T واقعا 960 نیست !

البته باید به این موضوع اشاره کرد که این دو تغییر در لیست تغییرات این بروزرسانی به صورت رسمی توسط وان پلاس گفته نشده‌اند اما با توجه به گفته‌های Sneakerpark یکی از کاربران Reddit قابلیت ضبط ویدیو 4K با استفاده از دوربین الترا واید در 7T و 7T Pro مشاهده شده‌اند. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن اشاره داشت ضبط ویدیو 960 فریم با کیفیت 720 است. البته ویدیو 960 فریم این دستگاه واقعا 960 نیست و خروجی از ویدیو‌های 480 فریمی است که هر دو دستگاه قادر به ضبط چنین مقدار فریمی هستند. پس نباید شاهد کیفیت و جزئیات مناسب در ضبط ویدیو 960 فریم باشیم.

وان پلاس 7 Pro اولین دستگاه از سری 7 شرکت وان پلاس بود که با دریافت بروزرسانی قادر به ضبط ویدیو 4K با دوربین الترا واید بود. اما مشخص نیست که چرا بعد از مدتی طولانی باید شاهد اضافه شدن این قابلیت به دو دستگاه 7T و 7T Pro باشیم. هنوز جزئیاتی از انتشار این بروزرسانی به صورت عمومی توسط وان پلاس اعلام نشده است.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار