کد خبر: ۳۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 17
سال 2017 بود که استودیو ساکرپانچ عنوان Ghost of Tsushima را انحصارا برای پلی استیشن 4 در رویداد Paris Game Week معرفی کرد.
به گزارش آی تابناک : سال 2017 بود که استودیو ساکرپانچ عنوان Ghost of Tsushima را انحصارا برای پلی استیشن 4 در رویداد Paris Game Week معرفی کرد. این استودیوی قدرتمند در E3 2019 گیم پلی اولیه این بازی را به مدت 8 دقیقه را به نمایش گذاشت تا انتظارات از این بازی بالا برود. روز گذشته نیز در رویداد State of Play پلی استیشن تریلر جدید بازی Ghost of Tsushima منتشر شد که بازخوردهای بسیار مثبتی داشت و عطش ما را برای ایفای نقش یک سامورایی در ژاپن فئودال افزایش داد.

تریلر جدید بازی Ghost of Tsushima

در تریلر گیم پلی جدید، شاهد توضیحاتی در مورد یک سری از بخش‌های مهم این بازی هستیم. همان‌طور که انتظار می‌رفت، سیستم بازی به گونه‌ایست که بازیکنان احتمالا ساعات زیادی را صرف جستجو در دنیای زیبای آن خواهند کرد. با وجود یک اسب، گشت و گذار در این دنیای بزرگ و زیبا به مراتب لذت بخش‌تر می‌شود. این سیستم بیشتر در مورد بازی‌های جهان باز اعمال می‌شود، در حالی که  Ghost of Tsushima را نمی‌توانیم یک عنوان چنین سبکی به شمار آوریم.

ابتکار استودیو ساکرپانچ در سیستم مسیریابی داخل بازی

اولین مبحثی که در ویدئوی گیم پلی جدید بازی توضیح داده می‌شود، سیستم مسیریابی جالب آن است که از محیط و عناصر طبیعی برای این کار استفاده می‌شود. در واقع ساکرپانچ به جای استفاده از سیستم رایج GPS یا فلش جهت نما برای راهنمایی بازیکن و نشان دادن یک مسیر، ابتکار به خرج داده و از باد برای جهت‌یابی استفاده کرده است. باد در محیط بازی همواره به سمتی خواهد وزید که مقصد بازیکن است و آن نقطه را به عنوان مقصد برای انجام یک ماموریت نشانه‌گذاری کرده است. اما این تنها راهنمای شما برای کشف نقاط جدید در دنیای این بازی نیست. دو روش برای یافتن نقاط جدید وجود دارد.

اولین راه که ساده هم هست، مشاهده مکان های جدید از فواصل دور است. بخش‌هایی که دود آتش از آنها خارج می‌شود، یا صخره‌هایی شکل داده شده و ساختمان های خاص نقاطی هستند که ارزش بازدید و چک کردن را دارند. روش دوم، دنبال کردن حیواناتی مانند روباه است که شما را به سمت یک مکان مقدس راهنمایی می‌کند. پس از عبادت در این مکان‌ها، یک اسلات Charm به دست می‌آورید.

Ghost of Tsushima استودیو ساکرپانچ

آزادی انتخاب در سیستم مبارزه: سامورایی یا نینجا؟

موضوع بعدی که در گیم پلی جدید به آن پرداخته می‌شود، سیستم مبارزه بازیست که به نظر فوق‌العاده است. شبح سوشیما درست مانند یک سامورایی واقعی با شمشیر دشمنان را از سر راه بر میدارد و به زیبایی حملات دشمنان را دفع می‌کند. ضربات نهایی به طور صحنه آهسته نمایش داده می‌شوند که زیبایی حرکات دو چندان می کند. جنگ رو در رو فقط یکی از جنبه‌های زیبایی سیستم مبارزه این بازی است. اما سامورایی داستان ما می‌تواند به جای یک این روش، همانند یک نینجای واقعی عمل کند. در این حالت دیگر خبری از مبارزه رو در رو نیست و با مخفی کاری، دشمنان از پشت یا حتی از سمت بالا غافل‌گیر و بدون آنکه متوجه شوند، کشته می‌شوند. شبح سوشیما شکل‌های متنوعی از حمله را پیاده سازی می‌کند که باعث می‎شود گیم پلی بازی خسته کننده نباشد.

شبح سوشیما

شخصی‌سازی شبح سوشیما

آخرین موردی که در گیم پلی توضیح داده می‌شود، شخصی‌سازی ظاهر شخصیت بازی یا همان جین ساکایی است که گیمر می‌تواند لباس و زره او را به میل خود انتخاب کند تا با سبک بازی هر گیمر همخوانی داشته باشد. همچنین استودیو ساکرپانچ حالت عکس با قابلیت شخصی‌سازی کامل، موسیقی متن ژاپنی با زیرنویس و همچنین حالت Samurai Cinema را نیز برای بازی در نظر گرفته که حالت بصری بازی را به مانند فیلم‌های سامورایی قدیمی تغییر می‌دهد. سبک جدیدترین ساخته استودیوساکرپانچ را می‌توان از آنهایی دانست که تقریبا باب میل همه گیمرهاست. پس می‌تواند به یکی از عناوین انحصاری محبوب پلی استیشن 4 در آخرین روزاهای نسل هشتم تبدیل شود. این بازی در تاریخ 17 جولای منتشر خواهد شد.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار