کد خبر: ۳۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 17
MSI به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان قطعات رایانه‌های شخصی از خانواده جدید کیس های MPG GUNGNIR 110 به نام MPG GUNGNIR 110R و MPG GUNGNIR 110M و MPG GUNGNIR 111M رونمایی کرد.
به گزارش آی تابناک : MSI به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان قطعات رایانه‌های شخصی از خانواده جدید کیس های MPG GUNGNIR 110 به نام MPG GUNGNIR 110R و MPG GUNGNIR 110M و MPG GUNGNIR 111M رونمایی کرد. سری کیس‌های MPG GUNGNIR 110 به شکلی طراحی شده‌اند که قابلیت‌های مختلفی را با حفظ کارایی در خود جای دهند. هر سه مدل انعطاف پذیری و هماهنگی خوبی را با اکوسیستم گیمینگ MSI ارائه می‌کنند.

یک نمای زیبا با شیشه حرارت دیده که سخت افزار شما را به نمایش می‌گذارد و قابلیت‌های خنک کنندگی عالی که تا 6 فن را به همراه سری جذاب MSI MAG CORELIQUID به مدل‌های 240R و 240RH و 360R و 360RH در خود جای می‌دهد. فیلتر گرد و غبار آهن ربایی نیز به راحتی قابل جدا سازیست تا تمیز کردن آن امر دشواری نباشد.

با تنها لمس یک کلید کاربران قادر خواهند بود تا نوع و رنگ نورپردازی فن‌ها را انتخاب کنند. کیس های MPG GUNGNIR 110 با چهار فن ARGB برای مدل 110R، سه فن ARGB به علاوه یک فن سیستم برای مدل 110M و سه فن RGB به همراه یک فن سیستم برای مدل 111M عرضه می‌شوند.

سری MAG VAMPIRIC 100

در کنار کیس های MPG GUNGNIR 110 مدل‌های دیگری نیز معرفی شدند. سری MAG VAMPIRIC 100 به شکلی طراحی شده تا زیبایی را در کنار جرین هوای مناسب به لطف حضور پنل جلو توری خود فراهم کند. این پنل جلو اجازه می‌دهد تا هوا به خوبی و سادگی در کیس جریان پیدا کند تا عملکرد خنک کنندگی قدرتمندی را شاهد باشیم. فیلتر گرد و غبار آهن ربایی نیز به راحتی قابل جدا سازی خواهد بود.

قابلیت‌های فوق العاده باعث می‌شوند که استایل زیبا و کارایی عالی این سری تکمیل شوند. در پنل جلو ما شاهد نورپردازی جذابی هستیم که طراحی پیشرفته آن را به رخ می‌کشد. پنل کناری از شیشه حرارت دیده نیز باعث خواهد شد دید کاملی نسبت به سیستم خود داشته باشید. شما در این سری نیز قابلیت Insta-Light Loop را در اختیار دارید که تنها با یک کلید به شما اجازه می‌دهد حالت‌های نورپردازی مختلف را تجربه کنید.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار