کد خبر: ۳۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 16
وان پلاس ۸ پرو که قدرتمندترین پرچمدار کنونی این شرکت است، به دوربین فیلتر رنگ مجهز شده. از این سنسور می‌توان برای عکاسی اینفرارد استفاده کرد، البته کاربرد دیگر آن نیز مشخص شده و توسط این دوربین می‌توان درون اجسام پلاستیکی کوچک را مشاهده کرد.
به گزارش آی تابناک : وان پلاس ۸ پرو که قدرتمندترین پرچمدار کنونی این شرکت است، به دوربین فیلتر رنگ مجهز شده. از این سنسور می‌توان برای عکاسی اینفرارد استفاده کرد، البته کاربرد دیگر آن نیز مشخص شده و توسط این دوربین می‌توان درون اجسام پلاستیکی کوچک را مشاهده کرد.

وان پلاس نزدیک به یک ماه پیش از گوشی‌های سری وان پلاس ۸ رونمایی کرد. این محصولات به حفره درون نمایشگر برای دوربین سلفی مجهز شده‌اند و همچنین قدرت آن‌ها را چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ تامین می‌کند. در حالی که وان پلاس ۸ به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده، نسخه پرو آن از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد.

وان پلاس ۸ پرو به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX689 است و توسط سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و ۵ مگاپیکسلی فیلتر رنگ همراهی می‌شود. وان پلاس ادعا می‌کند که از دوربین فیلتر رنگ برای فیلترها استفاده می‌شود که می‌توانند روی تصاویر نهایی اعمال شوند، البته چنین کاری بدون دوربین فیلتر رنگ نیز امکان‌پذیر است.

این دوربین تنها برای عکاسی اینفرارد کاربرد دارد که البته بر اساس تصاویر منتشر شده، از این دوربین می‌توان برای مشاهده درون اجسام پلاستیکی کوچک نیز استفاده کرد. در این تصاویر از حالت فتوکروم دوربین فیلتر رنگ استفاده شده و می‌توان درون اجسام را مشاهده کرد. در حال حاضر علت قرارگیری این ویژگی در پرچمدار وان پلاس مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد که این دوربین نورهای مادون قرمز را فیلتر نمی‌کند.

یکی از افشاگران مطرح دنیای فناوری، «مکس وین‌باخ» چنین ویژگی را در وان پلاس ۸ پرو تست کرده و توانسته درون اجسام مختلف مانند دوربین‌های امنیت و هدست واقعی مجازی را مشاهده کند. این احتمال وجود دارد که وان پلاس در آینده با ارائه یک بروزرسانی چنین قابلیتی را غیرفعال کند، بنابراین اگر موفق به خرید این دستگاه شده‌اید هم اکنون از دوربین فیلتر رنگ آن برای مشاهده درون اجسام پلاستیکی کوچک استفاده کنید.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار