کد خبر: ۳۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 16
مایکروسافت پاییز گذشته از گوشی تاشوی سرفیس Duo رونمایی کرد اما از آن زمان اطلاعاتی را در مورد ویژگی های این دستگاه افشا نکرده است.
به گزارش آی تابناک : مایکروسافت پاییز گذشته از گوشی تاشوی سرفیس Duo رونمایی کرد اما از آن زمان اطلاعاتی را در مورد ویژگی های این دستگاه افشا نکرده است. سرفیس Duo از دو نمایشگر ۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۸۰۰ در ۱۳۵۰ پیکسل بهره می برد که به لطف لولای وسط قابلیت چرخش کامل دارند.

بر اساس اطلاعاتی که توسط منبعی آگاه منتشر شده این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ بهره خواهد برد. دلیل استفاده از این تراشه قدیمی احتمالا نهایی شدن مشخصات سرفیس Duo پیش از معرفی اسنپدراگون ۸۶۵ است. بنابراین در این دستگاه جایی برای مودم X55 5G و پشتیبانی از شبکه 5G نخواهد بود.

در کنار این تراشه ۶ گیگابایت رم قرار خواهد گرفت که برای اجرای بازی و برنامه های اندرویدی کفایت می کند اما در مقایسه با پرچمدارهای شاخص و حتی برخی میانرده‌های چینی چشمگیر نیست. حافظه داخلی نیز ۲۵۶ گیگابایتی است و در  کنار آن امکان استفاده از کارت حافظه نیز وجود خواهد داشت.

سرفیس Duo به دوربین اصلی تکی ۱۱ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و اندازه پیکسل های ۱.۱۲ میکرونی مجهز می شود.  تایید هویت بیومتریک از طریق سنسور اثر انگشت صورت خواهد گرفت اما ناامید کننده ترین نکته در مورد گوشی تاشوی مایکروسافت باتری ۳۴۶۰ میلی آمپرساعتی است که با توجه به ابعاد بزرگ نمایشگر نمی توان چندان روی آن حساب باز کرد.

علاوه بر عدم پشتیبانی از 5G سرفیس Duo از شارژ بی سیم و NFC هم محروم مانده است. هر چند اپ های پیش فرض مایکروسافت را می توان بین دو سمت نمایشگر جابجا کرد اما برنامه های دیگر لزوما از این قابلیت پشتیبانی نمی کنند و فراهم کردن چنین قابلیتی بر عهده توسعه دهنده ها قرار دارد.

سرفیس Duo قرار بود اواخر سال ۲۰۲۰ از راه برسد اما برخی گمانه زنی ها حاکی از احتمال عرضه پیش از موعد این گوشی تاشو است.





منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار