کد خبر: ۳۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 16
یکی از تلفن‌های همراهی که چند ماه اخیر بیشترین خبر‌ها را به خود اختصاص داده، تلفن میانرده جدید کمپانی گوگل، پیکسل 4a است. قیمت پیکسل 4a مدتی پیش در حدود 399 دلار همانند قیمت کنونی iPhone SE 2020 اعلام شد اما با توجه به اخبار کنونی باید شاهد اختلاف قیمت و مشخصات زیادی بین پیکسل 4a و میانرده اپل باشیم.
به گزارش آی تابناک : یکی از تلفن‌های همراهی که چند ماه اخیر بیشترین خبر‌ها را به خود اختصاص داده، تلفن میانرده جدید کمپانی گوگل، پیکسل 4a است. قیمت پیکسل 4a مدتی پیش در حدود 399 دلار همانند قیمت کنونی iPhone SE 2020 اعلام شد اما با توجه به اخبار کنونی باید شاهد اختلاف قیمت و مشخصات زیادی بین پیکسل 4a و میانرده اپل باشیم.

آیفون SE امسال از لحاظ قدرت پردازشی حرف اول را در بین تمام دستگاه‌های 399 دلاری می‌زند اما از نظر عمر باتری، رزولوشن نمایشگر و نسبت صفحه به بدنه، همه از نقاط ضعف iPhone SE هستند. کمپانی بزرگی همانند گوگل برای رقابت با یکی از رقبای بزرگ خود، اپل باید دست به انجام هرکاری بزند و یکی از کار‌هایی که این کمپانی به تازگی انجام داده، بررسی نقاط ضعف تلفن میانرده اپل و تبدیل این موارد به یک نقطه قوت در Google Pixel 4a بوده است. یکی از نقاطی که گوگل در این بخش از اپل پیشی گرفته قیمت Pixel 4a بوده است. خیلی از افراد با توجه به هزینه 399 دلاری خود قادر به دریافت مشخصات مناسبی از iPhone SE 2020 نیستند. یکی از نمونه‌های آن حافظه داخلی 64 گیگابایتی این تلفن همراه است که با وجود تلفن‌های همراه اندرویدی با چنین قیمت و ارائه ظرفیت رم و حافظه داخلی بالاتر، یک نقطه ضعف کامل برای اپل به حساب آمده است.

قیمت پیکسل 4a به چه صورت خواهد بود؟

این موضوع اما برای Pixel 4a به طور کامل متفاوت است. طبق شایعات این دستگاه با قیمت 299 دلاری برای نسخه 64 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد. و همچنین نسخه 128 گیگابایتی این دستگاه با قیمت 349 دلار وارد بازار خواهد شد که هنوز هم نزدیک به 50 دلار قیمتی کمتر از iPhone SE 2020 با حافظه داخلی 64 گیگابایتی خواهد داشت.

پیکسل 4a

اگر شرایط سال پیش را در نظر بگیریم، گوگل پیکسل 3a یکی از پر فروش‌ترین دستگاه‌های تولیدی توسط گوگل بود و پشتیبانی خوب کاربران از این دستگاه باعث تولید بیشتر گوگل نیز شده بود. و حالا با عرضه نسل چهارم سری a احتمالا گوگل دوباره شاهد یک فروش بالا از این دستگاه حتی نسبت به دستگاه‌های میانرده خود باشد.

گوگل پیکسل 4a طبق شایعات با پردازنده اسنپدراگون 730، 6 گیگابایت رم و دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد. همچنین نمایشگر این دستگاه برخلاف گوشی میانرده اپل دارای حاشیه‌های بزرگ و طراحی قبلی نخواهد بود. یک نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن FHD+ از نوع OLED برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی دستگاه در گوشه سمت چپ نمایشگر به صورت Hole Punch قرار گرفته است. این دوربین که کیفیت 8 مگاپیکسلی دارد در کنار دوربین 12.2 مگاپیکسلی اصلی این دستگاه، تضمین کیفیت خوبی را برای شما خواهند داشت.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار