کد خبر: ۳۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 14
یکی از مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که سامسونگ Galaxy S20 یکی از پرسرعت‌ترین گوشی‌های موجود در بازار می‌باشد. اگرچه، گاهی اوقات همین دستگاه‌های پرسرعت نیز دچار کندی و کاهش سرعت می‌شوند.
به گزارش آی تابناک : یکی از مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که سامسونگ Galaxy S20 یکی از پرسرعت‌ترین گوشی‌های موجود در بازار می‌باشد. اگرچه، گاهی اوقات همین دستگاه‌های پرسرعت نیز دچار کندی و کاهش سرعت می‌شوند. با این وجود اگر یکی از همین دستگاه‌های پرقدرت را دارید می‌توانید با خیال راحت چندین برنامه را درون آن اجرا کنید. در اینجا نحوه پاک کردن RAM سامسونگ گلکسی S20 را به شما آموزش می‌دهیم.

سامسونگ گلکسی S20 با داشتن 12 گیگابایت RAM گزینه خوبی برای اجرای چندین برنامه به صورت همزمان است. با این حال برخی اوقات شاید لازم باشد که RAM را پاک کرده و عملکرد گوشی را افزایش دهید. خوشبختانه سامسونگ این ویژگی را درون این گوشی قرار داده تا شما بتوانید این کار را به راحتی انجام دهید. اگر شما نیز مایل هستید که بدانید چگونه می‌توان RAM گلکسی S20 را پاک نمود ادامه مطلب را بخوانید. انجام این کار بسیار ساده بود و به نرم‌افزار خاصی نیاز ندارد.

نحوه پاک کردن RAM گوشی گلکسی S20

نرم‌افزار پاکساز سامسونگ از زمان انتشار اولین نسخه تا الان به طور قابل توجهی بهبود یافته است و این می‌تواند نکته بسیار خوبی باشد و بدین معنی است که تقریبا تمام ویژگی‌های اساسی این نرم‌افزار درون گوشی شما قرار دارد.

به منظور پاک کردن RAM سامسونگ گلکسی S20 و افزایش عملکرد آن، فقط باید مراحل ساده زیر را دنبال کنید. پس بیایید وقتمان را تلف نکرده و نحوه انجام این کار را با هم مرور نماییم:

1- وارد تنظیمات گوشی خود شوید.

2- وارد تنظیمات Device care شوید.

پاک کردن RAM سامسونگ گلکسی S20

3- گزینه Memory را انتخاب نمایید.

پاک کردن RAM سامسونگ گلکسی S20

4- اینک برای پاک کردن RAM گوشی گزینه Clean now را بزنید.

5- اکنون برای بهبود عملکرد گوشی به عقب برگشته و گزینه Optimize را انتخاب نمایید. برای بالا بردن عملکرد گوشی می‌توانید با زدن گزینه turn on the performance boost این کار را انجام دهید اما دقت داشته باشید که مصرف باتری گوشی شما افزایش پیدا خواهد کرد.

بعد از انجام مراحل بالا متوجه بالا رفتن چشمگیر عملکرد کلی دستگاه خود خواهید شد. توصیه می‌شود برای بالا بردن قدرت عملکرد گوشی این کار را دو هفته یکبار انجام دهید. این کار به دستگاه شما کمک می‌کند تا سرعت بالایی داشته باشد و عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار