کد خبر: ۳۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 14
به نظر می‌رسد از چرخ‌های مک پرو می‌توان برای کارهایی به غیر از جابه‌جا کردن کیس استفاده کرد. یکی از کانال‌های یوتیوب با استفاده از این چرخ‌های ۷۰۰ دلاری یک اسکیت برد جالب و البته سنگین وزن ساخته است.
به گزارش آی تابناک : به نظر می‌رسد از چرخ‌های مک پرو می‌توان برای کارهایی به غیر از جابه‌جا کردن کیس استفاده کرد. یکی از کانال‌های یوتیوب با استفاده از این چرخ‌های ۷۰۰ دلاری یک اسکیت برد جالب و البته سنگین وزن ساخته است.

یکی از کانال‌های یوتیوب به نام «Braille Skateboarding» چرخ‌های معمولی اسکیت برد را با چرخ‌های مک پرو تعویض کرده است. آن‌ها می‌گویند برای ساخت اسکیت برد با چرخ‌های مک پرو از کانال یوتیوب دیگری به نام «Unbox Therapy» الهام گرفته‌اند و برای رقابت با این کانال پس از سفارش دادن چرخ‌ها از اپل، اسکیت بردی که در ادامه می‌بینید را ساخته‌اند.

همانطور که می‌بینید پروسه تعویض چرخ‌های اصلا کار آسانی نبوده و آن‌ها پس از ساعت‌ها آزمون و خطا و سوراخ کردن، چرخ‌های مک پرو را با موفقیت به اسکیت برد نصب می‌کنند. آزمایش‌های اولیه نشان می‌دهند که وزن اسکیت برد به خاطر استفاده از چرخ‌های فولادی مک پرو بالا رفته است. به غیر این مورد به نظر می‌رسد می‌توان بدون مشکل اسکیت سواری کرد.

اسکیت برد با چرخ های مک پرو

اجرای برخی حرکات نمایشی نشان داد که چرخ‌های مک پرو مقاومت کافی را دارند، البته قسمت اتصال چرخ‌ها به خاطر بکارگیری فقط یک پیچ کمی خم شد. دستکاری چرخ‌ها و تنظیم آن‌ها، سواری اسکیت را بهتر و اجرای حرکات نمایشی را آسان تر کرد، ولی وزن سنگین مانع از یک سواری نرم و بدون مشکل می‌شد.

اعضای کانال Braille Skateboarding بالاخره متوجه شدند که اسکیت سواری با چرخ‌های مک پرو تقریبا غیر ممکن است و لذت اسکیت سواری معمولی را ندارد.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار