کد خبر: ۳۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 11
آیفون ۱۲ و برادران آن از موردانتظارترین گوشی‌های هوشمند امسال محسوب می‌شوند که تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره آن‌ها منتشر شده. بر اساس جدیدترین اطلاعات، مدل‌های پرو این محصولات به صفحه نمایش با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شوند.
به گزارش آی تابناک : آیفون ۱۲ و برادران آن از موردانتظارترین گوشی‌های هوشمند امسال محسوب می‌شوند که تا به امروز گزارش های زیادی درباره آن ها منتشر شده. بر اساس جدیدترین اطلاعات، مدل‌های پرو این محصولات به صفحه نمایش با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شوند.

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد نسل بعدی آیفون‌ها را با ویژگی‌های منحصر به‌فردی وارد بازار کند تا پرچمدارهای اندرویدی را به چالش بکشد. این گوشی‌های هوشمند از طراحی بهبودیافته و LiDAR بهره می‌برند و قادر به پشتیبانی از شبکه 5G هستند. به تازگی «مکس وین‌باخ»، افشاگر معروف اطلاعات جدیدی از این محصولات منتشر کرده است.

بر اساس این اطلاعات، مدل‌های پرو با نمایشگر ۶.۱ و ۶.۷ اینچی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز وارد بازار می‌شوند. در حال حاضر محصولات زیادی در بازار به صفحه نمایش با رفرش ریت ۹۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز مجهز شده‌اند، اما اپل بدنبال رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است و به همین علت تا سال جاری میلادی صبر کرده است.

علاوه بر رفرش ریت بالاتر نمایشگر، نسخه‌های پرو آیفون ۱۲ به دوربین قدرتمندتری در مقایسه با نسل کنونی خود مجهز می‌شوند. کیفیت دوربین در محیط‌های کم نور بهبود پیدا می‌کند، فوکوس خودکار با سرعت بالاتری انجام می‌شود، لرزشگیر تصویر عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد و همچنین اپل برای آن‌ها نسل جدید HDR هوشمند را درنظر می‌گیرد که نویز را کاهش می‌دهد.

آیفون ۱۲

این محصولات از LiDAR برای بهبود فوکوس خودکار بهره می برند و همچنین قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. انتظار نمی‌رود اپل رزولوشن دوربین این محصولات را افزایش دهد، البته گفته شده که اپل پس از عملکرد نامناسب فوکوس خودکار در سنسور ۶۴ مگاپیکسلی تصمیم به چنین کاری گرفته است.

مدل‌های پایه آیفون ۱۲ به دوربین اصلی دوگانه مجهز می‌شوند و فاقد دوربین تله فوتو و LiDAR خواهند بود، با این حال از نمایشگر OLED بهره می‌برند. برش نمایشگر نسل آینده آیفون های اپل ابعاد کوچکتری خواهد داشت، اما عملکرد سیستم فیس آیدی بهبود پیدا می‌کند. اپل این محصولات را به باتری‌های بزرگتری نسبت به گذشته مجهز می‌کند که برای مثال می‌توان به باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی برای مدل ۶.۷ اینچی اشاره کرد که البته با توجه به پشتیبانی از شبکه 5G و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز چنین ارتقایی طبیعی است.

این احتمال وجود دارد که اپل در مراحل نهایی طراحی گوشی‌های آینده خود تغییراتی در آن‌ها اعمال کند، بنابراین نمی‌توان چندان به اطلاعات منتشر شده توسط وین‌باخ اطمینان کرد.





منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار